مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر
مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر

حضرت امام راحل:

سال همت مضاعف و کار مضاعف *

حضرت امام راحل:

رژیم شاه مامور بر باد دادن استعداد جوانان ایران و جلوگیری از شکوفایی توانایی های نسل مسلمان ایرانی بود; شاه عامل پیاده کردن طرح ها و برنامه های استعماری در ایران بود و به وسیله رژیم شاه ایران آزمایشگاهی شده بود تا برنامه های استعماری در میهن ما مورد آزمایش قرار بگیرد

نصرالله: سعد حریری را

دیگر به نخست‌وزیری نمی‌پذیریم

 سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان یکشنبه‌شب در سخنانی که از شبکه تلویزیونی المنار مستقیما پخش شد، تصریح کرد که اقدام جنبش حزب‌الله در خارج کردن وزرای خود از دولت سعد حریری، اقدامی کاملا قانونی و مطابق با قانون اساسی لبنان بوده است. وی با اشاره به کارشکنی‌های گسترده آمریکا و برخی طرف‌های لبنانی علیه تلاش‌های عربستان و سوریه اظهار داشت که عربستان به شکل کاملا ناگهانی پای خود را از ماجرا بیرون کشید و به طرف سوری اعلام کرد که دیگر قادر به ادامه میانجیگری نیست. دبیر کل حزب‌الله لبنان تصریح کرد: حریری و گروهش از ابتدا درک عمیقی از تلاش‌های مشترک عربستان و سوریه نداشتند. گروه المستقبل به رهبری حریری لیاقت و شایستگی آن را ندارند که مشکلات لبنان را حل کنند. حریری تاکید دارد که همکاری لبنان با دادگاه پدرش ادامه داشته باشد، حال آنکه مسیر حرکت دادگاه به نفع لبنان نیست، سید حسن نصرالله سپس به موضوع شاهدان دروغین اشاره کرده و گفت: در این خصوص برخی دستگیر شده و سال‌ها در زندان بودند و روابط دمشق و بیروت کاملا تخریب شد. بدترین فتنه مذهبی در لبنان به خاطر همین شاهدان دروغین به وجود آمد و این موضوع را نمی‌توان موضوعی ساده دانست. وی ادامه داد: باید دادگاه‌های صالح در لبنان به این موضوع رسیدگی کنند و لازم نیست به جایی غیر از لبنان پناه برده شود. وی سپس به مطالب پخش شده در شبکه تلویزیونی الجدید در خصوص افشای نوار صوتی اشاره کرد و اعلام داشت که این نوار صوتی نشان می‌دهد که شهادت‌ها ساختگی و مضحک بوده‌اند. این مستندات از دفتر شخص حریری منتشر شده و نشان می‌دهد که رییس دولت با شاهدان دروغین جلسه داشته است.سید حسن نصرالله گفت: دولت سعد حریری حقیقتا از جلوگیری از صدور حکم دادگاه عاجز بود و حتی قضات لبنانی را وارد این دادگاه کرده بود. این بهانه‌ای بود برای افزایش فشار بر شهروندان لبنان و برخی اعضای حزب‌الله. آنها می‌خواهند لبنان را از درون ویران کنند. اعضای دادگاه همه اعضای سازمان‌های اطلاعاتی بین‌المللی هستند. سید حسن نصرالله تاکید کرد که حزب‌الله هرگز به سمت جنگ مذهبی نمی‌رود و این خط قرمز حزب الله است. دبیر کل حزب الله گفت:جریان هشت مارس به این نتیجه رسیده است که سعد حریری را دیگر برای نخست‌وزیری نپذیرد چرا که وی نشان داده که گزینه مناسبی نیست. وی با اشاره به طرح قریب الوقوع کیفرخواست اعلام کرد که این کیفرخواست از نظر حزب‌الله کاملا مطرود است. زمان‌بندی این کار هم مشکوک و منطبق با شروع رایزنی‌ها برای تشکیل دولت لبنان است. آنها می‌خواهند در لبنان هرج ومرج سیاسی ایجاد کنند.

تلاش برای مشروعیت بخشی به شبکه ماهواره‌ای "سلام "

مرتبطان شبکه ماهواره‌ای سلام ،وابسته به انجمن حجتیه ،برای افزایش مقبولیت این شبکه در تلاشند که از مراجع سنتی و نه سیاسی تاییدیه دریافت کنند.بنابر اخبار دریافتی ،مرتبطان این شبکه ماهواره‌ای برای افزایش مقبولیت این شبکه به مدیران آن توصیه کرده‌اند که از مراجع سنتی و نه سیاسی تاییدیه دریافت کنند چراکه در جامعه مطرح است که شبکه مورد تایید مراجع نیست. این عناصر قصد دارند برای پیشبرد برنامه‌های خود از اسم مراجع و روحانیون مشهور بهره‌برداری کرده تا در فعالیت‌های خود در سطح کشور با مشکلات و موانع کمتری مواجه شوند. خبر دیگر این دراویش فرقه گنابادی نیز در جلسه ای که در یکی از مراکز این فرقه در شیراز برگزار شده اعلام نمودند مریدانی که تجهیزات ماهواره ای ندارند اعلام کنند تا ما هماهنگی برای نصب مجانی این تجهیزات را برای ایشان انجام دهیم.

خاخام یهودی: ذبح فلسطینیان واجب است

 مجله "صادره" که از سوی خاخام‌های افراطی منتشر می‌شود، در گزارشی خواستار برپایی اردوگاه برای کشتار فلسطینی‌ها شد.به نوشته پایگاه اینترنتی "وای نت" وابسته به یدیعوت آحارونوت چاپ تل آویو،: این هفته‌نامه که  توسط جریان دینی صهیونیسم که در کنیسه‌های یهودیان در سراسر اسراییل توزیع می‌شود، فتوایی را چاپ کرد که جمعی از بزرگان خاخام یهود آن را امضا کردند و در آن خواستار تشکیل اردوگاه‌هایی برای کشتار فلسطینی‌ها شدند.در این هفته نامه  که  به امضای خاخام‌های برجسته اسرائیلی رسیده و در تمامی کنیسه‌های یهودی در سراسر سرزمین‌های اشغالی پخش شده.آمده است طبق دین یهود ذبح فلسطینیان واجب شرعی است..در این فتوی خاخام‌های یهودی گفته‌اند تورات یهود را ملزم می‌کند تا هرگونه آثار از فلسطینی‌ها که آن‌ها را "غول پیکر" توصیف کرده را محو کنند.این خاخام‌ها با اشاره به فلسطینی‌ها ادعا کردند، خداوند به بنی اسرائیل دستور داد تا 2000 سال پیش، آنها را ذبح کنند و زنان و کودکان و پیران آن‌ها را بکشند.

ارتباط حلقه لندن با عملیات موساد

تقلای ارگان حلقه لندن برای تبرئه سرویس جاسوسی موساد، با هوشیاری همسر شهید مسعود علی محمدی به فرجام نرسید.مسیح علی نژاد خبرنگار فراری نشریات زنجیره ای که اکنون در لندن اقامت دارد و با سایت جرس همکاری می کند، در تماس با همسر شهید علی محمدی تلاش کرد اعترافات تروریست دستگیر شده و وابسته به موساد را زیر سؤال ببرد. اما همسر شهید علی محمدی در مصاحبه با جرس ضمن انتقاد از روزنامه های اصلاح طلب که به صورت کمرنگ، خبر دستگیری تروریست های موساد را بازتاب دادند، گفت: من کاملا (به مسئولان پرونده)اطمینان دارم و مسئولان دارند با ما همراهی می کنند. به مسئولانی که به منزل ما آمده بودند هم گفتم من واقعا از زحماتشان برای شناسایی قاتل همسرم ممنونم و الان هم خیلی خوشحالم، در پوست خودم نمی گنجم. امروز بیرون رفتم دیدم که روزنامه های اصلاح طلب فقط یک خبر کوچولو در مورد اعترافات منتشر کردند. بالاخره این قاتلان رفتند اسرائیل دوره دیده اند.وی همچنین گفت: من بسیار خوشحالم که بالاخره عامل ترور همسرم معرفی شده است. همه خانواده ام خوشحال هستند. خون همسرم مظلومانه ریخته شده بود. با بی انصافی و وحشیانه خون همسرم را ریختند. من خوشحالم از اینکه این مزدورانی که وابسته به خارج از کشور بوده اند را توانستند دستگیر کنند و با اعترافاتی که کردند نشان می دهد که از کجا سرچشمه می گیرد. من حاضرم خودم طناب دار را گردن قاتل بیندازم.

دیدار سرکردگان منافقین با سران حزب منحله دمکرات

به تازگی تعداد 5 نفر از سرکردگان گروهک تروریستی منافقین در مقر حزب منحله دمکرات در کوی سنجق(واقع درشمال عراق) با سران حزب مذکور دیدارهای محرمانه ای داشته اند . این دیدار در ادامه رایزنی عناصر اطلاعاتی آمریکا طی روزهای اخیر با سران حزب منحله دمکرات در خصوص اسکان تعدادی از نیروهای منافقین صورت گرفته است گفته می‌شود با توجه به فشار دولت عراق به منافقین جهت تخلیه پادگان اشرف و خروج از کشور عراق ، کشورهای اشغالگر عراق در صددند طی هماهنگی با احزاب کردی معاند نظام ، منافقین را در شمال کشور عراق اسکان دهند .همچنین سازمان جاسوسی سیا در تلاش است تا بین احزاب کردی معاند نظام با گروهک تروریستی منافقین ، جهت مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اتحاد ایجاد نماید

واکنش سفرای خارجی درمورد تور هسته‌ای ایران

«علی اصغر سلطانیه» سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از بازدید سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی از تاسیسات هسته‌ای کشورگفت: سفرای خارجی شرکت‌ کننده در تور هسته‌ای ایران که نمایندگی بیش از 120 کشور جهان را عهده‌دار بودند، از دستاوردهای عظیم علمی و صد درصد شفاف ایران که با نظارت کامل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی فعالیت دارند، بازدید کرده و تحت تاثیر این فعالیت‌ها قرار گرفتند، به طوریکه در طول بازدید بارها و بارها جمهوری اسلامی ایران را ستودندوی گفت: در ابتدای ورود به سایت رآکتور آب سنگین اراک و نیز تاسیسات غنی‌سازی نطنز اولین عکس العمل میهمانان خارجی این بود که «برخلاف آنچه که شنیده بودیم این تاسیسات زیرزمینی و مخفی نیست». سلطانیه اضافه کرد: در بازدید از نطنز از بخش مربوط به تولید اورانیوم با غنای 20 درصد نیز بازدید به عمل آمد که سفرای خارجی با مشاهده دوربین‌های آژانس در اقصی نقاط این تاسیسات و همچنین پلمپ‌های آژانس، نظارت و کنترل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر این تاسیسات را به چشم خود دیدند. نماینده ایران در آژانس در عین حال گفت که سفرای بازدید کننده اپس از بازگشت به وین، گزارش‌های کتبی بازدید خود را به گروههای جغرافیایی - سیاسی‌شان ارائه می‌کنند و این گزارش‌ها به عنوان اسناد تاریخی به ثبت خواهد رسید.

84 درصد اعراب دیکتاتوری‌های عربی ساقط می شوند

 بر اساس نظرسنجی المحیط پس از سرنگونی دولت تونس ،84 درصد از اعراب معتقدند که پس از دیکتاتوری تونس، سایر دیکتاتوری‌های عربی نیز باید در انتظار سقوط باشند. پایگاه خبری «المحیط» دست به نظر سنجی درباره حوادث کشورهای عربی زده و از خوانندگان خود خواسته که به این پرسش پاسخ دهند: "آیا پس از حوادث تونس و موفقیت مردم در برکناری رئیس جمهور و تغییر هیئت حاکمه، آیا انتظار دارید این حوادث در سایر کشورهای عربی تکرار شود؟"در پاسخ به این سئوال بیش از 84 درصد خوانندگان پاسخ "آری" داده‌اند، 14.29 درصد پاسخ "خیر" و 0.82 درصد نیز این سئوال برایشان بی‌اهمیت بوده است.

آتش زدن خودرو،خط دهی یک آقازاده به آشوب گران

به تازگی تعدادی خودرو در سطح خیابان های شهر ملایر توسط دو نفر از اراذل و اوباش به آتش کشیده شده که عاملین این اقدام با گزارش مردم و توسط پلیس دستگیر شدند . یکی از متهمان در اعترافات خود بیان داشته که مدت دو ماه در تهران بوده و اکنون مدت یک ماه است که به ملایر برگشته و از سوی یکی از عوامل مرتبط با یکی از آقازاده ها به ایشان خط دهی شده تا با اخذ مبلغی پول در سطح شهرستان ملایر ایجاد نا امنی نماید.

اخبارکوتاه

*      کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی‌ در گزارشی از عملکرد بخش صنعت و معدن در دوره دولت نهم اعلام کرد: 97درصد از اهداف برنامه چهارم توسعه در خصوص نرخ رشد صنعت تحقق یافته است.شبکه ایران- بر اساس گزارشی که روزگذشته در صحن علنی مجلس شورای اسلامی‌قرائت شد، میانگین نرخ رشد بخش صنعت کشور در سه سال اجرای برنامه چهارم توسعه 8/10 درصد بوده که در مقایسه با هدفگذاری  2/11 درصدی، نشان از تحقق 97 درصد اهداف برنامه چهارم توسعه در این زمینه دارد. بر اساس گزارش کمیسیون صنایع و معادن مجلس، طبق آمارهای بانک مرکزی، نرخ رشد بخش صنعت طی سه سال 1384 تا 1386 به ترتیب 6/13، 7/10  و 3/8 درصد بوده است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد