مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر
مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر

کیهان


عقبگرد تازه هاشمی ، لندن نشینان را سر ذوق آورد (خبر ویژه)


آخرین اظهارات هاشمی رفسنجانی با استقبال و تحلیل های جالب محافل ضدانقلاب مواجه شد که معتقدند این سخنان بازی در زمین اصلاح طلبان و ادامه مواضع اخیر محمد خاتمی است.


هاشمی رفسنجانی یکشنبه در دیدار با اعضای انجمن اسلامی دانشگاه گیلان گفته بود

«همچنان به مواضع خودم در آخرین نمازجمعه (6 تیر88) معتقدم.» به دنبال انتشار این سخنان که متضمن القای تردید در سلامت انتخابات و حمایت از آشوبگران بازداشتی (بعضا وابسته به گروهک های محارب) بود، شبکه زنجیره ای عنکبوت (شامل کلمه، بی بی سی، سحام نیوز، رادیو فردا، صدای آمریکا، روزآن لاین، گویانیوز، جرس و دهها سایت و شبکه ماهواره ای مشابه) به استقبال رفتند.


شبکه دولتی بی بی سی انگلیس در این باره نوشت: دور تازه اصلاح طلبان در شرایطی دنبال می شود که اکبر هاشمی رفسنجانی می کوشد همچنان موقعیت خود را در نظام سیاسی حفظ کند. او در بیانیه ای دوباره اطاعت خود را از رهبری یادآوری کرد. این تحول و تحولات مشابه آن چنان باور به تلاش هاشمی رفسنجانی برای مصالحه با حاکمیت را در میان جناح هایی از معترضان تقویت کرد که این چهره میانه رو ناگزیر شد طی سخنانی بگوید که به آنچه در نمازجمعه پس از انتخابات در حمایت از معترضان گفته بود، همچنان باور دارد.

بی بی سی افزود: «اخبار پشت پرده هرچه باشد به نظر می رسد اقدام آقای هاشمی رفسنجانی در تاکید دوباره بر خواسته های پس از انتخابات به طور تلویحی نوعی حمایت از شرایط اعلام شده از سوی آقای خاتمی است. سایت خبری کلمه از تاکید هاشمی رفسنجانی بر مواضع خود در آخرین نمازجمعه اش استقبال کرده و آن را زنده کننده خاطرات دلسوزانه برای عبور از بحران توصیف کرده است.»

رسانه دولتی انگلیس تحرکات اخیر کسانی چون خاتمی را «تلاش اصلاح طلبان برای ماندن در قدرت» ارزیابی کرده و از قول یکی از اعضای فراکسیون اقلیت مجلس می نویسد: نظام باید برای اصلاح طلبان فرش قرمز پهن کند.

ارگان حلقه لندن (جرس) نیز که توسط تیم مهاجرانی- کدیور اداره می شود و ارتباطاتی را با برخی عناصر تندرو کارگزارانی نظیر مهدی هاشمی دارد، به بهانه تاکید هاشمی رفسنجانی بر مواضع سال گذشته خود، به بازخوانی و شرح و تفسیر! اظهارات وی در آخرین نمازجمعه پرداخت و تصریح کرد: هاشمی رفسنجانی همچنان بر مواضع سال گذشته خود پا می فشارد و در هر مناسبتی بر آن تاکید می کند. او در آن خطبه شرایط کشور را برخلاف نظر حاکمیت و رهبری بحرانی خواند و صراحتا بر عدم درستی نتیجه انتخابات تاکید کرد. او همچنین می گوید اعتماد عمومی به نظام از دست رفته است. خطبه هاشمی به خوبی به بحران مشروعیت اشاره دارد.


«جرس» بدون اینکه یادآور شود فتنه گران سال گذشته شعار جمهوری ایرانی می دادند و روی اسلام خط کشیده بودند، می نویسد: تا کی می توان شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را از تریبون ها پخش نکرد]!![. به هرحال هاشمی مواضعش را صریح بیان کرده است.

رادیو فردا ارگان رسمی سازمان سیا هم به نقل از یکی از عناصر ضدانقلاب مقیم آمریکا، از هاشمی خواست که از مواضع خود عقب نشینی نکند و افزود: اگر هاشمی عقب نشینی کند حتما تعادل به ضرر وی و سران جنبش سبز به هم خواهد خورد.

رادیو فردا در عین حال نوشت: هاشمی تلاش می کند رهبری را از گرایش تندروی حاکم جدا کند. این توهم، آسیبش برای جنبش سبز بیشتر از منفعت آن است و رهبری مسئله اصلی جنبش سبز است و او معمار اصلی حرکت ها علیه این جریان بوده است.

یادآور می شود اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه همچنان به مواضع خود در تیرماه 88 معتقد است، در تناقض با دیگر اظهارات وی مبنی بر اطاعت از رهبری به عنوان حجت شرعی و عقلی قرار دارد. از سوی دیگر 19 ماه پس از آغاز فتنه بزرگ، اکنون معلوم شده که مسئله فتنه گران نه انتخابات و پیروزی این نامزد یا آن نامزد بلکه «ستیزه جویی با اسلام و حذف آن از حاکمیت، معارضه و فحاشی علیه حضرت امام خمینی و میراث بزرگ ولایت فقیه و قانون اساسی، تخطئه انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی، و میدانداری به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی» بود و نهایتا نیز به رسوایی و حرمت شکنی بزرگ در عاشورای سال 88 منجر شد و تودهنی لازم را از ملت بصیر ایران دریافت کرد. با این اوصاف تاکید آقای هاشمی رفسنجانی بر اینکه همچنان در تیرماه 88 (یک ماه پس از انتخابات) متوقف مانده و حوادث روشنگر و عبرت آموز «7ماهه» و «18ماهه» پس از آن را نمی بیند، بسیار سؤال برانگیز به نظر می رسد و از این واقعیت حکایت می کند که جریان ترتیب دهنده فتنه به عنوان جریان در حال غرق شدن و نابودی، در تلاش است آقای هاشمی را نیز با خود هم سرنوشت کند یا با قربانی کردن وی، موقتا فرصتی برای نجات از نابودی پیدا کند.

یادآور می شود هفته گذشته نیز خبری در رسانه ها مبنی بر ملاقات خاتمی با آقای هاشمی رفسنجانی منتشر شد که از سوی طرفین تکذیب نشد.این در حالی است که روز گذشته احمد حکیمی پور از ملاقات قریب الوقوع اعضای جبهه اصلاحات با هاشمی خبر داده و در عین حال اظهارات خاتمی را کف خواسته اصلاح طلبان توصیف کرده است!

 

ضربه مذاکرات اسلامبول به تحریم ها و ائتلاف 1+5 (خبر ویژه)

حضور مقتدرانه و منطقی ایران در مذاکرات اسلامبول، شکاف در جبهه 1+5 را تشدید کرد.

روزنامه واشنگتن پست در این باره نوشت: فرضیه دولت اوباما بر این محور بود که با افزایش تحریم ها دولت ایران با ائتلاف آمریکا کنار می آید اما نتیجه آخرین نشست در اسلامبول ضربه جدی به ائتلاف غرب وارد کرد و جدای از عدم پذیرش توقف غنی سازی، ایران با هیئت آمریکایی شرکت کننده در این نشست حاضر به گفتگو نشد.

واشنگتن پست نوشت: اگر دولت ایران واقعا احساس تهدیدی از تحریم ها می کرد، حداقل نشانی از آن باید در سعید جلیلی، مذاکره کننده ایران مشاهده می شد اما وی تاکید کرد که تا آمریکا و ائتلافش پیش شرط های ایران را نپذیرند، حاضر به گفتگوی خاصی نمی باشد.

این روزنامه می نویسد: راه آسانتر برای اوباما شاید حمایت از تحریم ها باشد اما احتمال زیاد با دست اندازهای بیشماری در کسب حمایت دیگر اعضا در این راه مواجه می شود. بنابر این تنها راه موجود حمایت بیشتر از «جریان اپوزیسیون» در ماههای اخیر می باشد.

واشنگتن پست معتقد است: شکست غرب در مذاکرات اخیر، گزینه های این بلوک را محدودتر کرده و این در حالی است که برخلاف ادعای آزاردهندگی تحریم ها، هیچ نشانه ای از ضعف در جمهوری اسلامی دیده نمی شود.

تحلیل واشنگتن پست در حالی منتشر می شود که خبرها از تشدید اختلاف ها در میان گروه 1+5 حکایت می کند. روز دوشنبه پس از آن که آنگلا مرکل و سارکوزی از احتمال تشدید یکجانبه تحریم ها خبر دادند، وزیر خارجه روسیه با این اقدام مخالفت کرد. لاوروف با بیان اینکه «تحریم های یکجانبه، نتیجه معکوس می دهد» گفت: ما در کل با تحریم های یکجانبه که برخی کشورها می گویند مخالفیم. ما باید به طور دسته جمعی و براساس توافقات به عمل آمده در شورای امنیت عمل کنیم در غیر این صورت تحریم نتیجه عکس خواهد داد.

لاوروف همچنین گفت: ما خواستار دور جدید گفت وگوها با ایران هستیم. همه شرکت کنندگان در نشست اسلامبول، این مذاکرات را برابر شکست نمی دانند. گفت وگوهای بسیار صریح و کاملا مشخص و جدی رد و بدل شد که نتیجه این نشست این است که بر همگان معلوم شد باید به تدریج در جهت نزدیک شدن به یکدیگر گام بردارند.

انتشار این رویکردهای متناقض از سوی اعضای 1+5 درباره تحریم ها در حالی است که استوارت لوی معاون وزیر خزانه داری آمریکا که از طراحان اصلی تحریم های ضد ایرانی از دوران دولت بوش محسوب می شود، دو روز بعد از ناکامی آمریکا در مذاکرات اسلامبول اعلام استعفا کرد. وی در دولت اوباما ابقا شده بود.

تیموتی گایتنر وزیر خزانه داری آمریکا در توجیه کناره گیری لوی می گوید؛ در ابتدا قرار بود وی تنها 6 ماه بماند اما حالا دو ماه از ابقای وی گذشته است. درست است که الان بهترین موقع برای استعفای او نیست. اما در مقایسه با دیگر زمانها، الان فرصت خوبی است.

از سوی دیگر روزنامه آمریکایی واشنگتن تایمز با اشاره به مذاکرات در کاخ چراغان اسلامبول نوشت: این مذاکرات بسیار استرس زا بود در حالی که هتل چراغان برای ریلکس شدن و استفاده از چشمه های آب معدنی خوب است تا مذاکرات پراسترس درباره غنی سازی اورانیوم.

آنچه در این میان جالبتر از بقیه به نظر می رسد تحلیل توام با کلافگی سایت ضدانقلابی جرس از ناکارآمدی فشارهای غرب است. جرس می نویسد: 1+5 آن قدر در خیال مذاکرات با ایران غرق شده که حتی از ترس ایجاد وقفه ای در مذاکرات با ایران، اعتراضی هرچند کوچک به بی سرانجامی مذاکره ها نمی کند و اجازه می دهد ایران زمان بخرد.جرس همچنین از اینکه ایران درخواست آمریکا برای مذاکره را رد کرده و مورد بی اعتنایی قرار داده ابراز ناخرسندی کرد.

 

صدای پس گردنی که ملت زدند ، یک سال بعد از «بالاترین» درآمد (خبر ویژه)

محبت خلل ناپذیر ملت ایران به امام حسین علیه السلام و قیام عاشورا عصبانیت یک رسانه صهیونیستی را برانگیخت.

سایت بالاترین در مطلبی به قلم یکی از عناصر ضدانقلاب مقیم لس آنجلس نوشت: من هنوز نمی توانم بفهمم دلیل اصلی اینکه ایرانیان برای امام حسین عزاداری می کنند چیست؟ حالا می گوییم عاشورا روزی بوده است که امام حسین کشته شده است ولی اربعین دیگر یعنی چه؟ در دنیای امروز و زندگی شخصی مان بسیاری از عزیزان و نزدیکان ما به دلایل مختلف از دنیا می روند و برایشان شب هفت و شب چهلم و سال می گیریم ولی معمولاً پس از یک سال برایمان قضیه قابل قبول می شود. چون بهرصورت مرگ حقیقتی است که برای همه ما هست ولی دلیل اصلی اینکه برای امام حسینی که 1400 سال پیش از دنیا رفته است عزاداری می کنند و بر سر و صورتشان می کوبند چیست؟

این ضدانقلاب لائیک می افزاید: فکر نمی کنید 1400 سال عزاداری برای حسین دیگر کافی باشد؟ چه خوب بود روزی می رسید که برای این همه امام و شخصیت مذهبی این قدر عزا نگیریم. تازه 28 صفر هم در راه است. آن روز هم همه باید به خاطر پیامبر اسلام و امام حسن عزا بگیرند. تکلیف کسانی که در این روزهای به خصوص اصلاً عزایشان نمی آید چیست؟ مشکل در این است که حتی در خارج از کشور هم همه جا این عاشورا و اربعین را یادشان هست و مثلاً کسی در لس آنجلس نمی تواند بگوید آقاجان من روز اربعین می خواهم موسیقی شاد بنوازم. حتماً در این طرف دنیا هم همه باید عزاداری اربعین بکنند. به امید روزی که دیگر برای امام حسین عزاداری نکنیم(!)

خاطرنشان می شود سایت بدنام و ضد دینی «بالاترین» یکی از رسانه های تحریک کننده به حرمت شکنی در عاشورای 88 بود که البته سه روز بعد پاسخ دندان شکنی از ملت ایران در حماسه 9 دی گرفت. این رسانه که از سوی منوشه امیر، مدیر بخش فارسی رادیو اسرائیل مدیریت می شود، پس از ماجرای عاشورای 88 و سپس 9 دی، دچار ریزش شدید در میان کاربران خود شد. به همین دلیل هم گردانندگان بالاترین به عنوان یک تاکتیک فریب اعلام کردند دیگر مطالب ضد اسلامی صریح را منتشر نمی کنند. اما این تاکتیک هم باعث نشد بالاترین از ضربه 9 دی احیا شود. پرخاشگری و ابراز عصبانیت اخیر علیه محبت ملت ایران نسبت به امام حسین(ع) از چنین خاستگاهی برمی خیزد.

پیش از این برخی استراتژیست های غربی اعلام کرده بودند بدون هدف قراردادن فرهنگ عاشورا نمی توان از عهده انقلاب اسلامی ایران برآمد.


اپوزیسیونی که با پاک کن پاک می شود اصلاً به چشم جمهوری اسلامی نمی آید (خبر ویژه)

جریان اپوزیسیون در جایگاهی از قدرت قرار ندارد که طرف مذاکره با حاکمیت قرار گیرد.

مهران براتی از اعضای گروهک اتحاد جمهوری خواهان (مقیم برلین) و فعال در فتنه سال گذشته، ضمن یادآوری مطلب فوق، به رادیو فردا گفت: ما شرایط مذاکره اپوزیسیون با حاکمیت را در ایران نداریم. چیزهایی مثل مذاکره و آشتی ملی زمانی جای دارد که نیروی حاکم ضعیف شده باشد و نتواند به تنهایی مشکلات را حل کند و مجبور شود به صدای اپوزیسیون گوش کند نه اینکه اصلاً نیروی اپوزیسیون قابل ملاحظه ای که اصلاً محلی از اعراب داشته باشد، وجود نداشته باشد و اصلاً جدی گرفته نشود.

وی اضافه کرد: اپوزیسیون هیچ وقت دنبال سیاستگذاری مستقل نمی رود و همیشه مترصد است که یک تغییر و تحولی در زد و خوردهای جناحی به وجود آید تا شاید یک منفذی و یک جایی هم برای اپوزیسیون باز شود. این سیاست در سی سال گذشته نتوانسته کاری از پیش ببرد. اپوزیسیون الان نه مجامع و محافلی دارد، نه دارای رهبری سیاسی است، موسوی و کروبی هم که نمی توانند رهبری بکنند.

براتی همچنین گفته است: روز به روز کسانی که در جنبش سبز شرکت داشتند، شناسایی شده و بیشتر دستگیر شده اند. تعداد فرار به خارج هم بیشتر شده است. کجای این اپوزیسیون قدرت دارد. حتی موسوی و کروبی هم فهمیده اند که اپوزیسیون نیاز به یک رهبری فراگیرتر سیاسی و یارگیری هم از نیروهای سکولار و هم از اصلاح طلبان مذهبی دارد.

وی می گوید: جمهوری اسلامی کاملاً خیالش راحت است که نیروهای مخالف را دستگیر کرده یا از کشور فرار کرده اند. اصلاح طلبان هم که یک زندگی بخور و نمیر دارند. جمع بندی این است که حاکمیت اصلاً خود را مجبور به مذاکره با اپوزیسیون نمی بیند. آنها مجبور به گفت وگو نه با من نه با امثال فرخ نگهدار ] رئیس گروهک مارکسیستی فدائیان خلق که اینک به خدمت بی بی سی و حلقه مهاجرانی در لندن درآمده[ و نه با کس دیگری نمی بیند.

نگرانی مشترک مشایی و رادیو فردا از کیهان (خبر ویژه)


انتشار شعری علیه کیهان و در تمجید از اسفندیار رحیم مشایی، محافل فرصت طلب و ضدانقلاب را که دل پرخونی از کیهان دارند و ضربات سنگینی از شکست فتنه خورده اند ذوق زده کرد!

«الف-ع» در شعر تملق آمیزی به ستایش اسفندیار مشایی پرداخته و ضمن اهانت و فحاشی به کیهان این روزنامه را «شریعت ندار» توصیف کرده است. مجیزگویی او برای مشایی و اهانت هایش به کیهان علاوه بر آن که در برخی سایت های همسو با مشایی منتشر شده با ذوق زدگی فراوان جریانات ضد انقلاب و تحسین و تقدیر محافل بیگانه نظیر رادیو فردا(وابسته به سیا) سایت بالاترین(تحت مدیریت منوشه امیر) و سایر سایت های حامی فتنه و متعلق به گروه های ضد انقلاب روبرو شده است، که مانند همیشه به این موارد اهمیتی نمی دهیم اما آنچه اشاره به این ماجرا را باعث شده آن است که محافل و رسانه های مورد اشاره در اقدامی هماهنگ تلاش کرده اند شاعر یاد شده را عضو تحریریه کیهان!! جا بزنند. این در حالی است که نامبرده هرگز راه به تحریریه کیهان نداشته و حتی رنگ تحریریه کیهان را ندیده است. او در گذشته مانند بسیاری دیگر از مخاطبان که شعر و مقاله خود را برای روزنامه ارسال می کنند، اشعاری را به روزنامه ارسال کرده که برخی از آنها در روزنامه به چاپ رسیده است. نکته درخور توجه این که واژه «شریعت ندار» که شاعر مذکور در شعر خود علیه کیهان به کار گرفته، اولین بار از سوی علیرضا نوری زاده- عامل نشان دار موساد- و سایت بالاترین- تحت مدیریت منوشه امیر علیه مدیر مسئول کیهان به کار گرفته شده بود.


 

جمهوری اسلامی


 

***حجت الاسلام سید موسی موسوی، نماینده سابق ولی فقیه در کردستان، با حکم دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به عنوان قائم مقام این مجمع انتخاب شد. به نوشته نشریه "پیک تقریب" ارگان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی که این خبر را منتشر کرده در این حکم بر 30 سال تجربه و ارتباطات موفق آقای موسوی در امر تقریب مذاهب اسلامی در کردستان تکیه شده است.


 

*** مقامات جمهوری آذربایجان، نفوذ رژیم صهیونیستی در این کشور را توجیه می‌کنند! به گزارش عصر ایران، "ایلمار محمد یاروف" وزیر خارجه آذربایجان در گفت و گو با روزنامه الرای العام چاپ کویت گفت: رابطه باکو با تل آویو دلیل دارد. ما میزبان اقلیت بزرگی از یهودیان هستیم و میان دو طرف رابطه خوب امنیتی و اقتصادی وجود دارد اما این وضعیت تاثیری بر رابطه با ایران ندارد. وی افزود: تاکنون در تل آویو سفارتخانه‌ای ایجاد نکرده‌ایم. محمد یاراف با اشاره به همکاری باکو و تل آویو در زمینه امنیتی گفت: این همکاری امنیتی به این دلیل است که ما از اشغال رنج بردیم و در زمینه خرید تسلیحات برای ارتش آذربایجان با مشکلاتی رو به رو شدیم. درخواست‌هایی را برای تسلیح ارتش آذربایجان به کشورهای مختلف ارائه کردیم اما اسرائیل اولین طرفی بود که به این درخواست پاسخ مثبت داد.


 

***علی شکوری راد، آزاد شد. به گزارش مشرق، شکوری راد که در تاریخ 18 آذر ماه 1389 به اتهام تبلیغ علیه نظام و نشر اکاذیب بازداشت و به زندان اوین منتقل شده بود، ظهر روز دوشنبه از زندان اوین آزاد شد.


 

قدس


 

شکست نمایشی عامل موساد در مسابقات ورزشی با نام ایران


 

باشگاه خبرنگاران- یک منبع آگاه گفت: مجید فشی، تروریست عامل موساد در سالهای گذشته از سوی دستگاه جاسوسی صهیونیستی مأموریت داشت، در مسابقات ورزشی با نام ایران شرکت کند و شکست بخورد. وی افزود: البته مجید فشی از آمادگی پایینی برخوردار بود اما در هر صورت به او تأکید شده بود که به نام ایران در برابر حریفهای ضعیف تر از خود نیز شکست بخورد.


 

واکنش علی مطهری به نامه احمدی نژاد


 

تابناک - علی مطهری نماینده مجلس در واکنش به نامه رئیس جمهور به نمایندگان مجلس گفت: آنجا که موضوعی به عنوان معضل از سوی رهبری به مجمع ارجاع داده می شود، برای خروج از بن بست است و قانون گذاری مجمع مانعی ندارد. وی افزود: در این نامه بر قانون گرایی تأکید کرده اند. این جای خوشوقتی است و باید گفت جانا سخن از زبان ما می گویی، اما باید توضیح دهند که پس چرا برخی قوانین مانند قانون تسهیلات ارزی برای مترو و حمل و نقل عمومی را اجرا نمی کنند.


 

دو عضو گروهک منافقین اعدام شدند


 

مهر- دو نفر از عوامل گروهک منافقین به اسامی جعفر کاظمی فرزند صادق و محمدعلی حاج آقایی فرزند رجبعلی بامداد دوشنبه اعدام شدند. این دو منافق عضو یک شبکه فعال از گروهک یاد شده بودند که در اغتشاشات سال گذشته با هدایت سرپل ارتباطی خود در کشور انگلیس دخالت داشته اند.


 

کوثری: حق اعتراض رئیس جمهور محفوظ است


 

فارس- محمد اسماعیل کوثری، عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به نامه رئیس جمهور به نمایندگان مجلس گفت: حق احمدی نژاد برای اعتراض به رفتار غیرقانونی مجمع تشخیص مصلحت محفوظ است. وی افزود: به نظر من، این مجمع وظایف قانونی خود را انجام نمی دهد.


 

شرط رئیس جمهور برای جوانفکر


 

راهبردنیوز - رئیس جمهور به تازگی گفته است که با پیوستن مؤسسه ایران به ایرنا، ترکیب مدیریتی ایران نباید دست بخورد. این از شروطی است که علی اکبر جوانفکر، مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی پس از رد شایعه رفتنش از ایرنا، آن را پذیرفته است.


 

فیلم ضد ایرانی سارا شورد


 

جهان- سارا شورد که به همراه دو همدست دیگر خود به صورت غیرقانونی وارد ایران شد قصد دارد با انگیزه ایجاد فضای روانی علیه ایران پیش از محاکمه همدستانش، مستندی ضدایرانی بسازد.


 

حمله هواداران حریری به «پرس تی وی»


 

فارس- هواداران وابسته به 14 مارس در پی ایجاد هرج و مرج و آشوب در مناطق لبنان به ایستگاه پخش مستقیم شبکه پرس تی وی حمله کردند.


 

ایجاد صف های طولانی در فرودگاه امام(ره)


 

تابناک- مردم حاضر در فرودگاه امام(ره) که قصد سفر به خارج از کشور را داشتند، با صفهای طولانی برای انجام امور خروج از مرز روبه رو شدند. به دلیل نقص فنی که در سیستم گذرنامه فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) ایجاد شده، انجام تشریفات خروج از مرز مسافران با مشکل روبه رو شد و به دلیل دستی عمل کردن مسؤولان گذرنامه، صفهای بسیار طولانی در مقابل باجه های گذرنامه به وجود آمده است.


 

حذف شش معاونت وزارت امور خارجه


 

راهبرد نیوز- شش معاونت وزارت امور خارجه در ساختار جدید سازمانی این وزارتخانه حذف می شوند. از یازده معاونت کنونی، شش پست معاونت حذف شده و وزیر جدید حداکثر با پنج معاونت کار خود را آغاز می کند.


 

چون طرفدار احمدی نژاد هستی، پس... !


 

رجا - آمریکا خانواده «ارغوان رضایی» ورزشکار ایرانی را به دلیل حمایت وی از رئیس جمهور ایران از حضور در مسابقات ورزشی محروم کرد.اتحادیه تنیس بازان حرفه ای زن آمریکا اجازه نداد تا خانواده «ارغوان رضایی» در مسابقات این اتحادیه شرکت کنند؛ مسأله ای که علت آن از سوی تلویزیون دولتی آمریکا، «یک بحث امنیتی» بیان شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد