مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر
مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر

علت سفرهای استانی یک مرجع تقلید

 آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به سفرهای استانی‌اش، گفت: این طور تشخیص دادم که باید در میان مردم رفت و با مردم به صورت حضوری صحبت کرد و این امر تاکنون

موثر بوده است.به گزارش مرکز خبر حوزه، این مرجع تقلید که امروز میزبان بسیجیان کارمند سراسر کشور بود، در بخشی از سخنان خود، در بیان علت موضع‌گیری‌های سیاسی خود پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸، اظهار کرد: بعد از فتنه ۸۸ آن چه به عنوان وظیفه یک طلبه در مقابل آیت‌الله خامنه‌ای دیدم را انجام دادم و در نتیجه در کل مملکت مردم هم ارادت خود را به رهبری نشان دادند که نمونه آن راهپیمایی ۹ دی و ۲۲ بهمن سال گذشته بود.


 

وی با بیان این که بعد از این موضع‌گیری‌ها بود که برای تشکر به دفتر بنده نامه‌هایی ارسال و تلفن‌هایی زده می‌شد، گفت: این موضع‌گیری موجب شد تا توسط مردم برای سفر به استان‌شان، دعوت شوم که تا کنون نیز سفرهای زیادی در این مورد انجام دادم و امشب نیز سفری به استان آذربایجان غربی دارم.


 

علت سفرهای استانی آیت الله نوری همدانی


 

این مرجع تقلید با اشاره به سفرهای استانی خود گفت: این طور تشخیص دادم که باید در میان مردم رفت و با مردم به صورت حضوری صحبت کرد که این امر تاکنون مؤثر بوده است.


 

نوری همدانی تصریح کرد: در این سفرها با طبقات مختلف مردم از جمله، نخبگان، مسئولان استانی، دانشگاهیان، کارگران، زنان، جوانان و ... جلساتی داشتم و علاوه بر آن که بیان سخنانی، سخنان افراد مختلف را نیز از نزدیک می‌شنیدم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد