مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر
مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر

خواستگار شکست ‌خورده

خواستگار شکست ‌خورده در در مقابل چشم همه، نو عروس را کشت!

حوادث داخلی -پسر جوان که در ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش ناکام مانده بود، درجنایتی انتقام‌جویانه او را با 13 ضربه کارد به قتل رساند.

خواستگار شکست ‌خورده در در مقابل چشم همه، نو عروس را کشت!

حوادث داخلی -پسر جوان که در ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش ناکام مانده بود، درجنایتی انتقام‌جویانه او را با 13 ضربه کارد به قتل رساند.
روزنامه ایران در این باره نوشت:
این حادثه هولناک هنگامی رخ داد که عامل جنایت در آخرین تماس با قربانی، از تصمیم وی برای ازدواج با مرد دیگری اطمینان یافت و پی برد دختر مورد علاقه‌اش به عقد جوان دیگری درآمده است.

ساعت 9 صبح یکشنبه - 10 بهمن - ساکنان کوی بهار در شهر ساری با شنیدن فریادهای زن سراسیمه به کوچه دویدند. آنها پسر جوانی را دیدند که کاردی در دست داشت و زنی را به دنبال خود می‌کشید. لحظاتی بعد پسر خشمگین در برابر دیدگان حیرت‌زده مردم و بی‌اعتنا به التماس‌های قربانی‌اش، ناگهان او را با کارد هدف قرار داد.

مردم با مشاهده این صحنه هولناک، وحشتزده پلیس 110 را در جریان گذاشتند.دقایقی بعد اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی به سرپرستی سرهنگ محمد عظیمی - رئیس پلیس آگاهی استان مازندران - خود را به محل حادثه رساندند. همان موقع جوان خشمگین با دیدن مأموران سعی کرد خودزنی کند که با عملیات به موقع پلیس بازداشت شد.

در بررسی‌های مقدماتی تیم جنایی مشخص شد «عظمت» - نوعروس 24 ساله - کارمند یکی از ادارات بوده است.همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی، زن جوانی که شاهد حادثه بود، به کارآگاهان گفت: من از بستگان قاتل هستم. تا آنجا که می‌دانم، قرار بود او و «عظمت» با هم ازدواج کنند، ولی ناگهان دختر جوان از این تصمیم منصرف شد و با مرد دیگری ازدواج کرد که گویا این موضوع باعث عصبانیت ح - ق، عامل جنایت شد. البته او چندین‌بار در تماس‌های تلفنی سعی کرد دختر مورد علاقه‌اش را از این کار منصرف کند، اما موفق نشد تا اینکه از من خواست همراهش به محل کار «عظمت» برویم. من نیز به‌رغم میل باطنی‌ام و فقط به خاطر اینکه می‌خواستم این موضوع حل شود، پذیرفتم تا او را در این کار همراهی کنم. روز حادثه به اتفاق به محل کار دختر جوان رفتیم، اما هرچه صحبت کردیم، فایده‌ای نداشت. تصمیم به بازگشت گرفته بودیم که ناگهان پسر جوان کاردی از لابه‌لای لباس‌هایش بیرون کشیده و به طرف عظمت حمله کرد. قبل از آن‌که مردم فرصت عکس‌العملی داشته باشند، چند ضربه به او زد و سپس او را با خود به طرف کوچه کشاند و...

عامل جنایت نیز در این‌باره گفت: حدود یک سال قبل با مقتول آشنا شدم. ابتدا آشنایی ما در حد دوستی معمولی بود تا اینکه کم‌کم به او علاقه‌مند شده و تصمیم به ازدواج گرفتم. اما مدتی قبل متوجه شدم او دیگر علاقه‌ای به من ندارد و با مرد دیگری پای سفره عقد نشسته است. به همین خاطر چندین‌بار تلفنی با او صحبت کردم تا شاید از این تصمیم منصرفش کنم، اما متأسفانه قبول نمی‌کرد و می‌گفت ازدواج کرده و دیگر حاضر به دیدنم نیست. حتی چندین‌بار به محل کارش آمدم، اما حاضر به شنیدن حرف‌هایم نمی‌شد و جواب رد می‌داد. با این حال با یکی از بستگانم به محل کارش رفتم، اما عظمت این‌بار حاضر به صحبت شد، وقتی دریافتم به هیچ عنوان حاضر به پذیرفتن تقاضایم نیست، با کاردی که همراه داشتم، به طرفش حمله کردم ونمی‌دانم دیگر چه اتفاقی افتاد. وقتی به خودم آمدم که تازه متوجه شدم دستم خون‌آلود است. بنابراین تصمیم به خودکشی گرفتم، اما مأموران مانع شدند.

به گفته رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، متأسفانه نوعروس 24 ساله بر اثر شدت خونریزی در دم کشته شده است. در حال حاضر نیز به دستور بازپرس جنایی ساری، تحقیقات تکمیلی درباره این جنایت خونین ادامه دارد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد