مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر
مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر

تهیه فیلم غیر اخلاقی

تهیه فیلم غیر اخلاقی از پسر 17 ساله در کرج

حوا

تهیه فیلم غیر اخلاقی از پسر 17 ساله در کرج

حوادث>داخلی -5 عضو باندی که در پوشش مشتری، صاحبان مغازه‌ها را تهدید و پس از تخریب وسایل، اموالشان را سرقت می‌کردنددث>داخلی -5 عضو باندی که در پوشش مشتری، صاحبان مغازه‌ها را تهدید و پس از تخریب وسایل، اموالشان را سرقت می‌کردند ، دستگیر شدند.اعضای این باند

تهیه فیلم غیر اخلاقی از پسر 17 ساله در کرج

حوادث>داخلی -5 عضو باندی که در پوشش مشتری، صاحبان مغازه‌ها را تهدید و پس از تخریب وسایل، اموالشان را سرقت می‌کردند ، دستگیر شدند.اعضای این باند تبهکاری با ایجاد رعب و وحشت‌ میان همسایگان خود در مشگین‌آباد کرج، پسر 17 ساله یکی از آنها را ربوده و فیلم غیراخلاقی تهیه شده از او را در میان مردم‌شهر منتشر کردند.
به گزارش «جام‌جم»، چندی پیش مردی در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی کرج از 5 مرد جوان به اتهام سرقت اموال مغازه‌اش و زخمی کردن کارگرش شکایت کرد. با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط، با دستور بازپرس آقایاری تحقیقات ماموران آگاهی استان تهران آغاز شد.
شاکیان در دام سارقان
ماموران در تحقیق از شاکی و شاگرد وی، متوجه شدند سارقان فراری به عنوان مشتری وارد مغازه شده و پس از تخریب اموال مغازه با قمه و قداره، پول و اموال مغازه‌دار را به سرقت برده و هنگام فرار، شاگرد مغازه را نیز زخمی کرده‌اند.
ماموران با اطلاعاتی که از شاکیان به دست آوردند، به‌چهره‌نگاری رایانه‌ای از آنها پرداختند.
در ادامه تحقیقات افراد دیگری هم با حضور در مرکز پلیس، شکایت‌های مشابهی ارائه کردند. بررسی این شکایت‌ها نشان داد سارقان فراری به یک شیوه از مغازه‌داران سرقت کرده‌اند و تصاویر رایانه‌ای به دست آمده از آنها با هم مطابقت دارد. ماموران پس از بررسی آلبوم مجرمان و تایید تصاویر از سوی مالباختگان، 5 نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

اعتراف دزدان خشن
با انتقال متهمان به مرکز پلیس، آنها در بازجویی اعتراف کردند پس از آزادی از زندان باندی را تشکیل داده و به عنوان مشتری وارد مغازه‌های محله‌های مختلف کرج شده و با تخریب وسایل و ایجاد رعب و وحشت، پول و اموال را سرقت و در صورت مقاومت صاحبان مغازه‌ها، آنها را با قمه زخمی‌کرده‌اند.
در حالی که متهمان به 50 فقره سرقت از مغازه‌ها اعتراف کرده‌ بودند، جستجو برای دستگیری همدستان فراری آنها ادامه پیدا کرد تا این که هفته گذشته مردی همراه پسر 17 ساله‌اش به مرکز پلیس استان تهران مراجعه و حادثه تلخی را که برای فرزندش رقم خورده بود، بازگو کرد.
شاکی به پلیس گفت که 5 نفر از افراد شرور محل زندگی‌اش، پسرش را ربوده و از او فیلم غیراخلاقی تهیه و در محله‌شان پخش کرده‌اند.
نوجوان شاکی نیز در تحقیقات به پلیس گفت: مجید، همسایه‌مان که از اراذل و اوباش محله است، یک هفته پیش همراه همدستانش مرا در حومه شهر ربود.
پخش بلوتوث سیاه در شهر
شاکی یادآور شد: آنها با قمه مرا تهدید و با انتقال به بیابان‌های شهر کرج پس از آزار و اذیت از من فیلم غیراخلاقی تهیه کردند و پس از این که مرا به شدت کتک زدند، در حوالی خانه‌ام رها کردند. وقتی پی بردند قصد شکایت از آنها را دارم، فیلم غیراخلاقی را در محل منتشر کردند و حتی روز گذشته پدرم را تهدید به ربودن دوباره من کرده‌اند.
در پی شکایت این نوجوان و پدرش، ماموران با تحقیق دراین ارتباط، متوجه شدند گفته‌های آنها صحت دارد و این فیلم غیراخلاقی در شهر پخش شده است.
دستگیری 5 متهم شرور
ماموران در بررسی تصاویر رایانه‌ای از مجید و 5 همدستش پی بردند آنها همان سارقان آزارگر تحت تعقیب پلیس هستند. جستجوها ادامه یافت تا این که چند روز پیش مخفیگاه مجید ـ‌ سرکرده باند ـ و 4 نفر از همدستانش در مشگین‌آباد کرج شناسایی و دستگیر شدند.
با انتقال متهمان به مرکز پلیس، آنها در بازجویی به مشارکت در 50 فقره سرقت‌های عادی و مقرون به آزار از مغازه‌داران سطح شهر کرج و ربودن پسرنوجوان و پخش فیلم غیراخلاقی تهیه شده از او از طریق بلوتوث در مشگین‌آباد کرج برای ایجاد رعب و وحشت میان مردم اعتراف کردند.
بنابر این گزارش، اعضای این باند با قرارقانونی روانه زندان شدند. تحقیقات از آنها برای دستگیری عضو فراری باند ادامه دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد