مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر
مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر

قتل

قتل در تهران اما جسد در مراغه

ه گزارش جام‌جم، روز 16 دی مردی با حضور در شعبه اول دادیاری دادسرای جنایی تهران با ارائه شکایتی به دادیار هاشمیان گفت: برادر 31 ساله‌ام به نام حمید پس از ملاقات با فردی به نام سیامک برای دریافت طلبش، به طرز مرموزی ناپدید شده است.در پی این شکایت،

قتل در تهران اما جسد در مراغه

ه گزارش جام‌جم، روز 16 دی مردی با حضور در شعبه اول دادیاری دادسرای جنایی تهران با ارائه شکایتی به دادیار هاشمیان گفت: برادر 31 ساله‌ام به نام حمید پس از ملاقات با فردی به نام سیامک برای دریافت طلبش، به طرز مرموزی ناپدید شده است.در پی این شکایت، دادیار جنایی دستور تحقیق پیگیری در این زمینه را صادر کرد و پرونده برای تحقیقات در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
با شروع تحقیقات، مرد شاکی که گم‌شدن برادرش را گزارش کرده بود، گفت: برادرم از چندی پیش 50 میلیون تومان از سیامک که همکارش است، طلب داشت و هنگام خروج از منزل برای گرفتن طلبش، عنوان کرد، تلفن همراهش روشن است، بنابراین چند ساعت مدام با او در تماس بودم تا این‌که یکباره تلفنش قطع شد. ناچار با سیامک (مرد بدهکار)‌ تماس گرفتم که او تاکید کرد پس از ملاقات با حمید (مرد گمشده)‌ و پرداخت 12 میلیون تومان به وی، او از من جدا شد و خبری از وی ندارم و بلافاصله تلفن خود را خاموش کرد.
احضار فرد مظنون
با توجه به اظهارات برادر مرد گمشده، کارآگاهان روز 20 دی سیامک (فرد مظنون)‌ را به اداره 11 پلیس آگاهی احضار کردند.
سیامک در تحقیقات گفت: ‌پس از پرداخت 12 میلیون تومان به حمید، هنگام غروب از او جدا شدم و قرار شد بقیه طلبش را یک هفته بعد پرداخت و چک‌های امانتی‌ام را از او دریافت کنم.
در پی این اظهارات و با توجه به تاکید این فرد مبنی بر این‌که هیچ درگیری با حمید نداشته است، ماموران متوجه آثار خراش و بریدگی در گردن وی شدند که پزشکی قانونی اعلام کرد، این زخم‌ها چند روز پیش ایجاد شده است.
با مشخص شدن این موضوع، سیامک که نتوانسته بود رسید پرداخت 12 میلیون تومان را ارائه کند و توضیح قانع‌کننده‌ای هم نداشت، زبان به اعتراف گشود و راز قتل جوان 31 ساله (حمید)‌ را فاش کرد.
متهم در اعترافات خود گفت: از یک سال پیش50 میلیون تومان به حمید بدهکار بودم و وقتی برای دریافت طلبش به دیدن من آمد، به او 12 میلیون تومان پرداخت کردم و رسید پول را خواستم اما حمید با ادعای این‌که این مبلغ از میزان طلب او کمتر است، از ارائه رسید به من خودداری کرد.
عامل جنایت افزود: بر سر این موضوع با یکدیگر درگیر شدیم و من با میله‌ای که در ماشین گذاشته بودم، به او حمله‌ور شدم و با ضربات متعدد او را کشتم.
انتقال جسد
متهم افزود: پس از قتل، جسد را داخل صندوق عقب خودرو گذاشتم تا آن را به جاده ساوه منتقل کنم؛ اما با مشاهده خودروی گشت پلیس، تصمیم گرفتم آن را به مراغه انتقال دهم. متهم اضافه کرد: شبانه به سمت مراغه راه افتادم و حوالی ساعت 4 بامداد با حفر گودالی در باغ پدری‌ام، جسد را در این محل دفن کردم و بلافاصله به تهران بازگشتم. در پی این اعترافات، پرونده به شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران ارسال شد و بازپرس شاهنگیان پس از تحقیق از متهم، دستور انتقال جسد به تهران را صادر کرد.

با عزیمت ماموران شعبه 10 پلیس آگاهی به شهرستان مراغه، جسد جوان گمشده از این محل خارج و به پزشکی قانونی تهران منتقل شد. با صدور قرار قانونی برای متهم تحقیق از وی ادامه دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد