مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر
مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر

جسدی در صندوق عقب

سفر 700 کیلومتری با جسدی در صندوق عقب

حوادث>داخلی -مرد پیمانکار که به خاطر ناتوانی در پرداخت بدهی 20 میلیون تومانی، دوستش را در تهران به قتل رسانده و جسدش را در یکی از شهرهای مرزی دفن کرده بود، با ردیابی‌های پلیسی دستگیر شد.
روزنامه ایران در این باره نوشت:
پرونده این ماجرا چندی قبل به دنبال

سفر 700 کیلومتری با جسدی در صندوق عقب

حوادث>داخلی -مرد پیمانکار که به خاطر ناتوانی در پرداخت بدهی 20 میلیون تومانی، دوستش را در تهران به قتل رسانده و جسدش را در یکی از شهرهای مرزی دفن کرده بود، با ردیابی‌های پلیسی دستگیر شد.
روزنامه ایران در این باره نوشت:
پرونده این ماجرا چندی قبل به دنبال مراجعه خانواده مرد جوانی به نام «حمید» در دستور کار مأموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. آنها هنگامی که از ناپدید شدن پسر جوان خبر می‌دادند، به کارآگاهان گفتند که حمید از مدتی قبل با یکی از دوستانش به نام اردلان که پیمانکار ساختمان بوده، اختلاف مالی داشته است.
با شروع تحقیقات پلیسی و شناسایی اردلان، کارآگاهان دریافتند او همزمان با ناپدید شدن حمید به بهانه ملاقات با خانواده‌اش به یکی از شهرهای غربی کشور سفر کرده است. بنا بر این پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس و جمع‌آوری اطلاعات بیشتر، بازپرس شاهنگیان دستور بازداشت اردلان را صادر کرد و متهم پس از دستگیری به اداره آگاهی منتقل شد. اردلان نیز در بازجویی‌ها لب به اعتراف گشود و راز جنایت هولناک را فاش کرد.
«از مدتی قبل به‌خاطر انجام کاری 20 میلیون تومان به حمید بدهکار شدم و به او چک دادم. وقتی موعد چک رسید، تلفنی از او خواستم چند روز دیگر به من مهلت بدهد، اما وقتی از بانک تماس گرفتند و گفتند چکم برگشت خورده، خیلی عصبانی شدم. با این حال به حمید تلفن کردم تا هرطور شده او را راضی کنم چکم را پس بدهد. در جریان ملاقات حضوری کارمان به درگیری لفظی کشید که با چوب‌دستی چند ضربه به سرش زدم که جان باخت. در حالی که خیلی ترسیده بودم، جسدش را داخل صندوق عقب خودرویش گذاشته و راهی شهرستان شدم. پس از طی حدود 700 کیلومترشبانه جسد را داخل باغ پدری دفن کردم و 2 روز بعد به طرف تهران حرکت کردم. وقتی به اطراف قزوین رسیدم، خودرو را به آتش کشیده و به تهران بازگشتم.»

بدین ترتیب با اعتراف‌های متهم، وی برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد