مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر
مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر

فرمانده نیروی انتظامی:

فرمانده نیروی انتظامی:
کنترل مرزهای شرقی الکترونیکی می‌شود

  

فرمانده نیروی انتظامی گفت: طی سال‌های آینده کنترل مرزهای  

 

شرقی کشور به تجهیزات و امکانات الکترونیکی مجهز می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی:
کنترل مرزهای شرقی الکترونیکی می‌شود

 فرمانده نیروی انتظامی گفت: طی سال‌های آینده کنترل مرزهای شرقی کشور به تجهیزات و امکانات الکترونیکی مجهز می‌شود.

 بندرعباس، اسماعیل احمدی‌مقدم ساعتی پیش در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهیدات پلیس در راستای کنترل مرزها اظهار داشت: با توجه به اینکه کنترل مرزها و رسیدن به حد مطلوب در این بخش خواستار اجرای طرح‌های بلندمدت است، مطمئنا در پی تکمیل هر بخش از طرح‌های مدنظر به مرحله بهتر و مطلوب‌تر نزدیک می‌شویم.
وی همچنین افزود: امید است با مساعدت دولت و مجلس در راستای اختصاص اعتبارات مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های تقویت مرزها در سال آینده گام‌های بلندتری برداشته شود.
رئیس پلیس کشور ادامه داد:‌ پیش‌بینی می‌شود با تحقق اعتبارات برای سال آینده حداقل امور انسدادی برای مرزهای شرقی فراهم شد.
احمدی‌مقدم ابراز داشت: در سال‌های بعد نیز این قسمت از مرزها به تجهیزات الکترونیکی و دیگر امکانات مجهز می‌شوند.
این فرمانده ارشد انتظامی بیان داشت: در مرزهای دریایی نیز طی سال‌ آینده با خرید شناورهای مختلف کنترل را بیش از پیش ارتقا می‌دهیم.
به گفته وی پلیس دریابانی در سال آینده از نظر تجهیز امکانات پیشرفت قابل توجهی را خواهد داشت.
احمد‌ی‌مقدم در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سؤالی مبنی بر علت برگشت مجدد اتباع بیگانه به کشور پس از دستگیری، گفت: علاقه اتباع خارجه به ویژه افاغنه ناشی از دو امر توانائی بازار کار ایران و نیاز اتباع به کار است.
وی اضافه کرد: در این شرایط نمی‌توان در مدت زمان کوتاه حضور اتباع غیر مجاز را در کشور منتفی کرد.
فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه باید طبق قوانین ظرف مدت سه سال در کشور زمینه قانونمند کردن حضور اتباع خارجه فراهم آید، افزود: قدم‌های نخست این پروسه که شامل ثبت نام اتباع بود به عنوان گام‌های نخستین قابل تحسین است.
احمدی‌مقدم ادامه داد: در حال حاضر استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و قسمت‌های شرقی مشهد مناطق عاری از اتباع بیگانه اعلام شده است.
وی بیان داشت: پس از فراهم آمدن زمینه قانونی حضور اتباع، استان‌ها می‌توانند تعداد نیروی مورد نیاز اتباع خارجه را به وزارت کار اعلام و وزارت کار نیز بر اساس نیاز هر استان نیروها را در اختیار آنها قرار دهد.
این مسئول انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه وضعیت امنیتی در شرق هرمزگان نسبت به سال‌های قبل به ویژه در مباحثی همانند حضور اشرار و گروکشی پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای را داشته است، افزود: مسائلی همانند قاچاق انسان و مبارزه با مواد مخدر در این قسمت از هرمزگان به نحو مطلوبی کنترل شده و این کنترل این منطقه امروزه شرق هرمزگان را به یکی از امن‌ترین مناطق استان تبدیل کرده است.
به گفته وی شاخص‌های امنیتی استان در بخش‌های مختلف، شاخص‌های مناسبی است.
احمدی‌مقدم در پایان افزود: تلاش ما در نیروی انتظامی این است که طی برنامه پنجم توسعه از نظر توسعه امکانات و تجهیزات به رده‌های مورد نظر برسیم و در این بخش هیچ مشکلی نداشته باشیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد