مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر
مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر

7راهبرد مسیونرها برای ترویج مسیحیت بین مسلمانان

جذب مسلمانان در قالب تطمیع یا اجبار مدتهاست که وجه رایج این جریان هدفمند می باشد برهمین اساس استراتژی جذب مسلمانان و بخصوص ایرانی ها به آئین مسیحیت...

موسسات مسیونری و تبلیغی مسیحی وابسته به دولت آمریکا در برنامه های توسعه طلبانه سرویس های اطلاعاتی به منظور نفوذ و رسوخ در جوامع اسلامی برنامه ریزی مفصلی به عنوان یک استراتژی

بصیرت: جذب مسلمانان در قالب تطمیع یا اجبار مدتهاست که وجه رایج این جریان هدفمند می باشد برهمین اساس استراتژی جذب مسلمانان و بخصوص ایرانی ها به آئین مسیحیت...

موسسات مسیونری و تبلیغی مسیحی وابسته به دولت آمریکا در برنامه های توسعه طلبانه سرویس های اطلاعاتی به منظور نفوذ و رسوخ در جوامع اسلامی برنامه ریزی مفصلی به عنوان یک استراتژی مکمل برای سیطره برجوامع غیر مسیحی را به اجرا درآورده اند.

به گزارش«جوان آنلاین»،جذب مسلمانان در قالب تطمیع یا اجبار مدتهاست که وجه رایج این جریان هدفمند می باشد برهمین اساس استراتژی جذب مسلمانان و بخصوص ایرانی ها به آئین مسیحیت در داخل جوامع هدف تعقیب می گردد .

روشهای شناخته شده تشکیلات به ظاهر مذهبی و پیرو مسیح در داخل کشور های اسلامی ، عبارت است از :

1- انتشار به اصطلاح کتب مقدس مسیحیان (انجیل) در تیراژ وسیع و با قطع کوچک واهدای رایگان آن در مراکز ترددی وی ا درب منازل .

2- تبلیغات غیر مستقیم متون و آیات و شعارهای دنیای مسیحیت ( فیلم ها و محصولات فرهنگی ، سایتها و شبکه های ترویج مسیحییت )

3- پر رنگ بر گذار کردن مراسمات و مناسبت های مسیحی در قالب جشن و ..... در کشور های هدف .

4- تعصب زدایی از مسلمانان با دعوت آنها به جشن های مسیحی و جا انداختن این مراسمات برای بعضی مسلمان نماهای روشنفکر به عنوان عید و .....

5- ترویج نمادهای مسیحیت در بین مسلمانان به عنوان زینت و جلوه های بصری ( صلیب و ..... )

6- زیر سئوال بردن و انحرافی ،خرافاتی و عقب مانده معرفی کردن اسلام و جوامع مسلمانی در برابر دنیای مسیحیت .

7- فضا سازی با دادن بورسیه های تحصیلی برای جذب نخبگان علمی .

در همین رابطه اخبار متواتری هم از تحت فشار قرار دادن پناهندگان و مدد جویان مسلمان وبخصوص ایرانی ها در کشور های غربی در دست می باشد که با فضا سازی و در تنگنا قرار دادن مسلمان ها آنها را وادار به فبول آئین مسیحیت می کنند ودر نهایت با آموزشهایی از این افراد علیه کشور هایشان در عرصه های مختلف بهره برداری می نمایند .

گفتنی است متاسفانه سالهاست که این جریانات مرموز که تحت حمایتهای مالی وسیاسی موسسات بین المللی و سفارتخانه های خاصی می باشند ، فعالیت های تبلیغی خودرا آغاز وگسترش داده اند وتوانسته اند در بعضی از قشر ها نیز تاثیرات محسوسی داشته باشند و.مسیحیت را همچون کالایی به مخاطبین عرضه نمایند .

خطر اسلام زدایی و پشیمان سازی وغبطه به تمدنهای دروغین وآزادی های ... وبی بندوباریهای دنیای مسیحیت ، مدتها است که در جوامع اسلامی رسوخ پیدا نموده است ، واین مهم را با کمی دقت در روش ومنش زندگی وطرز فکر بعضی خانواده های دوزیست (داخلی ، خارجی ) بخوبی می توان دریافت .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد