مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر
مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر

اعزام کاروان پیاده روی جوانان

تعدادی از اعضای کانون فرهنگی هنری والفجر مسجد بلال حبشی به منظور گزامیداشت ولادت باسعادت و پرنور آخرین ذخیره الهی، منجی عالم بشریت حضرت حجه بن الحسن عجل اله تعالی فرجه الشریف اقدام به پیاده روی از حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ره) تا حرم مطهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نمودند.

بنا به گزارش واصله: این گروه قصد حضور و اجرای برنامه فرهنگی در شب میلاد امام زمان عجل اله تعالی فرجه الشریف در مسجد مقدس جمکران را دارند.

جشن بزرگ روز جوان

به مناسبت ولادت با سعادت شبیه ترین انسانها به رسول خدا صلی اله علسه و آله حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان مراسم جشن با شکوهی در مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان برگزار شد.


  ادامه مطلب ...

پیاده روی هفتگی

پیاده روی این هقته ( جمعه 16 خرداد) به یاد امام خمینی(ره) و شهدای 15 خرداد برگزار شد. در این برنامه نمازگزاران مسجد با هماهنگی پایگاه بسیج والفجر و کانون فرهنگی و هنری والفجر مسجد بلال حبشی به سمت امامزاده عبدالله بعد از نماز صبح حرکت کرده و با حضور خود بر سر مزار شهدا و آستان مبارک امامزاده یاد و خاطره روزگار مقاومت و رشادت های شهدا را ارج نهادند.

مراسم ویژه ارتحال امام خمینی(ره)

مراسم ویژه ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد روز چهارشنبه 14 خرداد بعد از نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد بلال حبشی برگزار گردید.

در این برنامه قرائت و ختم قرآن با اهدای ثواب آن به روح امام خمینی(ره) و شهدای 15 خرداد، مداحی مداح اهل بیت(سلام الله علیهم) رضا نودهی، سخنرانی حجت الاسلام انصاری امام جماعت مسجد و توزیع ویژه نامه بشارت منجی با عنوان زندگی به سبک امام خمینی(ره) انجام شد.

جهت دریافت فایل های مربوط و تصاویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

ادامه مطلب ...

برگزاری مراسم اعیاد شعبان

مراسم تعیاد شعبان، ولادت با سعادت امام حسین(ع)، ولادت امام سجاد(ع) و ولادت حضرت ابوالفضل(ع) با حضور نمازگزاران در مسجد بلال حبشی برگزار گردید.

جهت مشاهده تصاویر و دریافت فایل های صوتی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

ادامه مطلب ...

معرفی کتاب

در ادامه طرح معرفی هفتگی کتاب، در هفته سوم کتاب "امام زمان (عج) و طول عمر بینهایت " معرفی  شد، این کتاب به بررسی غیبت امام زمان از دریچه طول عمر پرداخته است که به قلم آقای محمد مظاهری نگارش یافته است.

در معرفی این کتاب قسمت هایی از کتاب که به بیان احادیثی از امام علی (علیه السلام) در مورد مرگ ، امام دوازدهم و دجال نوشته شده پرداخته شد.

بشتابید بسوی بهترین کارها


رحمت خدا این را ایجاب کرد تا برای بندگان خودش بهانه هایی را جهت بخشش منظور کند، از آن جمله وجود ماه های پر خیر و برکت رجب، شعبان و رمضان است.
از این رو کانون قرهنگی هنری والفجر با هماهنگی امام جماعت مسجد، حجت الاسلام انصاری برنامه اقامه نماز جماعت قبل از اذان مغرب با هدف خواندن نماز های قضای یومیه به جماعت و بهره مندی از ثواب آن در ماه مبارک شعبان را نمودند.
مومنین گرامی میتوانند حدود ساعت 7:45 عصر در مسجد بلال حبشی کوی مولوی جهت برپایی فریضه الهی (نماز) حضور رسانند.

مراسم مبعث حضرت رسول (ص)

مراسم  بعثت حضرت رسول اکرم(ص) در مسجد بلال حبشی برگزار گردید. در این مراسم مداحان اهل بیت با قرائت اشعاری در مدح پیامبر(ص) این شب را گرامی داشتند. همچنین مراسم در روز بعثت بعد از نماز ظهر نیز برگزار گردید. جهت مشاهده تصاویر و دریافت فایل های صوتی این مراسم به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

  ادامه مطلب ...