مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر
مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر

کمک نقدی به مسجد


همچون امسال برای محرم سال آینده افرادی که تمایل دارند تا هدایا و خیرات خود را جهت برگزاری باشکوه تر مراسم در مسجد اهدا نمایند هیئت امنای مسجد در خدمت شما هستند. جهت واریز کمک های خود برای مراسم خاص یا هر نوع برنامه دیگر  میتوانید به بانک ملی یا از طریق تلفن همراه اقدام نمایید.

شماره حساب بانک ملی (به نام مسجد بلال حبشی)

0327490776003

واریز از طریق تلفن همراه با گرفتن کد:

101061#*888*724*

از طریق صفحه ویژه پرداخت اینترنتی

نظرات 6 + ارسال نظر
بنده خدا یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 04:06 ب.ظ http://bgyfefuieuh.com

سلام چه خبر از مسجدوفعالییتاش ایا از مسجد شما گروهی برای شرکت درمراسمات اربعیین پیادهعازم شده اند و ایا مسجد گروهی برای چهل هشتم وشهادت ا مام رضا بهمشهد می فرستد وایا درمسجد مراسماتی برای 40و48 دارید من خیلی دوستدارم به سیتی یاشهرتان وبخوصوص مسجدشما بیایم به امید دیدار روی ماه همه ی مسجدی ها خدا حافض

سلام
تشکر از ابراز احساسات شما
تشکر
بلی از مسجد ما تعدادی عازم پیاده روی شده اند
همچنین برای اربعین مراسم ویژه ای داریم
خواهشمند است خودتان را معرفی نمایید از کدام شهر هستید؟
به امید دیدار

بنده خدا سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 06:55 ب.ظ http://bgyfefuieuh.com

سلام من حدود 2ساعت پیش پیام فرستادم نمی دونم امد یا نه من یک ایرانی ویک شیعهی اسنواشری هستم ولی درخارج از کشور عزیزم ایران با خانواده مهربانم زندگی می کنیم چون کامپییوترم به سیستم فارسی مجهز است میتوانم به سایت های ایرانی سر بزنم وچون درخانوادهی کاملا مذهبی وایرانی هستم وبا توجهبه اغلیم استان گلستان تحقیق کردم وعلاقه خاصی به گرگان پیدا کردم من به بلال حبشی علاقه خاصی دارم ومیخواستم بدانم در گرگان مسجدی با این نا م هست یانه تحقیق کردم و مسجد بلال حبشی گرگان را پیداکردم وسوالالتی نیز تاالان پرسیدهام وخواهم پیرسید ورابطه ام رانیز با این مسجد حفظ میکنم ویک در خواست دارم این که در باره ی مسجد بلال حبشی گرگان بیشتر توضیح دهید من یک جوان مذهبی درخارج از ایرا نهستم به امید دیدار خدا حافظ

تشکر از شما

بنده خدا سه‌شنبه 18 آذر 1393 ساعت 07:16 ب.ظ http://bgyfefuieuh.com

راستی ایران ساعت چنده

بنده خدا پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 02:22 ب.ظ http://bgyfefuieuh.com

سلام شاید شماباور نکنیدمن در خارج از کشور زندگی می کنم ولی من میتوانم به شما سثابت کام

بنده خدا پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 08:18 ب.ظ http://bgyfefuieuh.com

سلام وخسته نباشید اینجانب بنده خدا ی تبارک وتعالی ازاین زحمات شما متشکرم من دراین سه ماهی که برای استراحت به ایران کشور عزیزم امده بودم بسیار لذت برده واکنون بسیار خرسندم که توانستم با این مسجد وفعالیت هایش اشنا شوم واینک که باید ازایران به کشور م بروم بسیار نارحت هستم ولی با این چیز هایی که در این سه ماه دیدم هرگز از یادم بیرون نخواهد رفت وبه رابطه ام باشما ادامه خواهم داد راستی من چندین بار به مسجد بلال حبشی کوی مولوی امده ام ولی موفق به دیدار شما نشدم چون دران شب هایی که به مسجدامده بودم وازمسجدی ها می پرسیدم که ایا اقای بوستانی تشریف دارند می گفتند نه امشب نیستند ولی من تا چند شب دیگر هستم راستی دراین سه ماهی که در ایران بودم در خانه ی فامیل هایم بودم مانند پدر بزرگ عمو وخاله ام و ...... من توسط پسر عمویم نظر هاوسوالاتی که دارم رامی پرسم واین خواهش رادارم که جواب هایم رابدهیید به امید روز های بهتر وبه امید دیدار روی ماهتان خدا نگهدار

سلام
ضمن تشکر از شما
در خدمتیم

بنده خدا سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 02:54 ب.ظ http://bgyfefuieuh.com

سلام من پسر عمو ی بنده خدام به من گفته اسمشو نگم فقط گفت بگومراسم شهادت پیامبر وامام حسن و امام رضا برگدارشد من گفتم اره چون خودم بودم گقت پس عکساشو برام بفرست ولی عکساش نیست لطفا بذارید با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد