مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر
مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر

مقام معظم رهبری:

سال همت مضاعف و کار مضاعف *

مقام معظم رهبری:

 امروز ما مى خواهیم عدالت اجرا شود. همه تلاش ها و مجاهدت ها براى این است که در جامعه، عدالت تأمین شود; که اگر عدالت تأمین شد، حقوق انسان و کرامت بشرى هم تأمین مى شود و انسان ها به حقوق و آزادى خود هم مى رسند. بنابراین، عدالت محور همه چیز است.»

ناامیدمان کردید ،بدنبال کسی دیگرمی رویم

 .

جریان اپوزیسیون خارج نشین که از تحرکات بدون ثمر سران فتنه عصبانی هستند و تلاش‌ها و هزینه‌های خود را برای براندازی نظام بی نتیجه دیدند، تصمیم به کنار گذاشتن سران فتنه از معادلات خود گرفته اند. بر اساس ضرب‌المثل معروف امریکایی‌ها مبنی بر اینکه "یک سرخ پوست خوب یک سرخ پوست مرده است " باید حادثه‌ای برای آنها پیش بیاید تا از کنار این حادثه حرکتی جدید شکل بگیرد.مروری بر اخبار وگزارشهای سایتهای مرتبط با جریان فتنه ازجمله بالاترین،جرس،سحام نیوز و...نشان می دهد که همگی  بر پایان تاریخ مصرف موسوی وکروبی ودیگر سران فتنه اشتراک نظر دارند.واقعیت‌هایی که نشان‌دهنده پایان تاریخ مصرف آنها برای هدایت‌کنندگان اصلی فرقه سبز و عبور از این دو نفر برای تحقق اهداف جدیدشان است. انتشار خبر دستگیری دوتن از سران فتنه توسط نظام، موضوع تازه‌ای نیست. چراکه هربار، اقدامات نظام برای افشای ابعاد مختلف فتنه سال 88 افزایش و متعاقب آن ترس از برخورد مردمی با سران فتنه بیشتر می‌‌شود، انتشار خبر دستگیری میرحسین موسوی و مهدی کروبی توسط حامیان این دونفر در سایت‌های ضد‌انقلاب، بهانه‌ای برای فرار از خطر این برخورد مردمی و از طرف دیگر موجب لاپوشانی مقطعی انشقاق بزرگ در این جریان و ایجاد وحدتی نسبی می‌‌شود. بنابراین رمزگشایی از طرح موضوع دستگیری قریب الوقوع موسوی و کروبی در مقاطع مختلف، توسط رسانه‌های وابسته به اپوزیسیون می‌‌تواند بیانگر واقعیت اوجگیری انشقاق در میان فرقه سبز باشد که به صورت کدوار در مقاطع مختلف مخابره می‌‌شود.این خبر، تاکنون بیش از پنج باربه بهانه های مختلف در این رسانه ها  منتشر شده است اما آن طور که از شواهد پیداست، تاکنون هیچ تاریخ رسمی از سوی نظام برای بازداشت این دو نفر اعلام نشده است. چراکه به گفته مقامات آگاه "تاکنون " رویکرد نظام در قبال این دو نفر محاکمه در دادگاه افکار عمومی و انزوای مردمی آنها بوده است. مرور تاریخ انتشار اخبار منتشر شده در این رابطه نشان می‌‌دهد این اخبار درست در زمانی پخش شده است که فرقه سبز ضربات مهلک مردمی را دریافت کرده است. اما با نگاهی تحلیلی براوضاع جبهه جریان فتنه وحامیان خارجی آنهادر کنار اتاق فکر فتنه که از خارج مدیریت می شود در می یابیم  که کارگردانان فتنه به دنبال چهره‌ای جدید برای هدایت فرقه سبز هستند. چراکه سران فتنه در طول یک سال و نیم گذشته نه تنها نتوانستند خواسته این جریان را برآورده کنند بلکه به چهره منفور در میان توده‌های جامعه تبدیل و قشر نخبه جامعه نیز اعتمادی به آنها ندارند. از این رو ضد انقلاب به دنبال چهره‌ای است که از پایگاه اجتماعی برخوردار و در میان علما و روحانیون و همچنین ستون‌های اقتصادی کشور نظیر بازاریان نفوذ داشته باشد. به تعبیر کلینتون بزودی چهره اپوزیسیون جدید ایران رونمایی خواهد شد. نکته حائز توجه این که از هم اکنون برخی رقابت‌هایی پنهان میان سرشناسان داخلی فتنه برای کسب این مقام آغاز شده است. نگاهی دقیق به سخنرانی‌ها و مواضع اخیر برخی اصلاح طلبان می‌‌تواند این کاندیداهای رهبری فرقه سبز را مشخص کند.

جلسه اظطراری جریان فتنه در منزل خاتمی

 بر اساس این گزارش، پس از حضور سید علی خمینی در مراسم 9 دی در مهدیه تهران، سران جریان فتنه و اصلاح طلب پنج شنبه شب گذشته جلسه اصظراری را برای بررسی پیامدهای این اقدام در منزل سید محمد خاتمی در منطقه جماران برگزار کردند. در این جلسه چند ساعته که از ساعت 20 و با حضور حدود 60 نفر از اصلاح طلبان و حامیان جریان فتنه برگزار شد، افرادی نظیر مهدی کروبی، سید حسن خمینی، سید یاسر خمینی، ، مجید انصاری، موسوی لاری، قدرت الله علیخانی، علی یونسی، موسوی بجنوردی، محمد علی ابطحی، نظام زاده و ... حضور داشتند اما خبری از حضور موسوی در این جلسه نمی‌شود. اگرچه بررسی چگونگی برخورد با پیامدهای حضور سید علی خمینی در مراسم پاسداشت 9 دی علیه جریان اصلاح طلب و فتنه از جمله دلایل مهم تشکیل چنین جلسه‌ اضطراری بوده اما تبعات روشنگری رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی علیه جریان فتنه در ‌آستانه 9 دی بر روی افکار عمومی و نحوه برخورد سران این جریان با افشاگری‌ها مذکور هم در این جلسه مورد بحث و جمع بندی قرار می گیرد. گفته می‌شود تکذیب عجله ای دفتر امام درباره حضور سید علی خمینی در مراسم پاسداشت 9 دی و نیز ادعای اخیر کروبی در رد افشاگری رسانه‌ها علیه خود و دیگر سران فتنه و اعلام آمادگی برای محاکمه از جمله جمع محورها  این جلسه بوده است.

لغو سفر بدلیل اعتصاب در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی

روزنامه صهیونیستی "یدیعوت‌آحارونوت "،‌ "دیمیتری میدویدیف " رئیس جمهور روسیه سفر برنامه‌ریزی شده خود به فلسطین اشغالی را که قرار بود در اواسط ماه ژانویه انجام شود را لغو کرد.بر اساس گزارش یدیعوت‌آحارونوت، لغو این سفر به دلیل اعتصاب کارمندان وزارت امور خارجه رژیم‌صهیونیستی صورت گرفته است.طبق برنامه‌ریزی‌ها، سفر میدویدیف به تل‌آویو باید بین روزهای 17 تا 19 ژانویه انجام می‌شد و 500 نفر که شامل 300 بازرگان، وزیر و مقامات ارشد بودند، قرار بود میدویدیف را همراهی کنند.این سفر از چندین ماه پیش برنامه‌ریزی شده بود و دستاورد سیاسی مهمی برای رژیم‌صهیونیستی به شمار می‌آمد. اما لغو این سفر به عنوان شرمساری سیاسی برای مقامات رژیم‌صهیونیستی به شمار می‌آید.کارمندان وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی برای دومین هفته پیاپی است که به دستمزدهای خود اعتراض می‌کنند.روز یکشنبه، کارمندان وزارت امور خارجه رژیم‌صهیونیستی در اقدامی هماهنگ با پیراهن‌های مشکی بر سر کار حاضر شدند که بر روی آن نوشته شده بود "من یک دیپلمات فقیر هستم ".در پی این شرایط، وزارت امور خارجه رژیم‌صهیونیستی تبادل تلگراف از جمله پیام‌های محرمانه با هیئت‌های سیاسی اسرائیل در سراسر جهان را به حالت تعلیق در آورده است.

اخبارکوتاه

*      سرهنگ علیرضا محرابی رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف و دستگیری یک باند وارد کننده سلاحهای جنگی به تهران طی یک عملیات سه ماهه خبر داد و گفت: این باند سلا‌حهای جنگی وی ادامه داد: پلیس پس از انجام سه ماه کار اطلاعاتی این باند را منهدم و از آنان 25 قبضه سلاح جنگی کشف و ضبط کرد.سرهنگ محرابی گفت: هشت نفر از متهمان این پرونده دستگیر شدند که هفت نفر مرد و یک نفر آنها زن بوده است. همچنین سه دستگاه خودرو از آنان توقیف شد.را از شهرهای بوکان و مهاباد به تهران وارد می‌کرد.

*      اسفندیار مشایی، رئیس دفتر رییس جمهور برای دادن پیام محرمانه رئیس جمهور به بشار اسد و میشل سلیمان، رئیسان جمهور سوریه و لبنان به دمشق و بیروت می رود.به موجب این گزارش، درخواست دیداری از سوی دفتر ریاست جمهوری برای دیدار مشایی با سید حسن نصرا...، دبیرکل حزب ا... لبنان فرستاده شده که بی پاسخ مانده است.

*      بنیانگذار توییتر در مصاحبه با روزنامه انگلیسی فایننشیال تایمز اظهار کرد: فیس بوک در سال 2008 پیشنهاد 500میلیون دلاری برای خرید توییتر ارایه داد اما ما با این پیشنهاد مخالفت کردیم زیرا خواهان آن هستیم که توییتر به یک سایت محبوب تبدیل شود و فعالیت‌های تجاری آن نیز گسترده شود.گفتنی است تویتر در فتنه سال 88 بسیار فعال عمل کرد وبه نفع سران فتنه وحامیان خارجی آنها واردکارزا با نظام اسلامی شد بطوری که در میان برخی از رسانه ها از آن به عنوان انقلاب تویتر علیه ایران یاد کردند

*      رهبر حزب کارگران کردستان ترکیه (پ.ک.ک.) در اظهاراتی مشکوک پیش بینی کرد که نخست وزیر ترکیه در دو الی سه ماه آینده ترور شود!به نوشته  روزنامه ترکیه ای حریت نوشت: عبدا... اوجالان، که در زندان بسر می برد در دیدار با وکیلش گفته است، ممکن است اردوغان مانند تورگوت اوزال، رئیس جمهور اسبق ترکیه ترور شود.

*      آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در پاسخ به یک استفتاء، استفاده از ماهواره را برای دیدن شبکه‌های استانی جایز ندانست. این مرجع تقلید در پاسخ به یک استفتاء مبنی بر استفاده از ماهواره برای رویت شبکه‌های استانی، گفت: این کار ذاتا اشکال ندارد، ولی دو اشکال جنبی دارد.وی ادامه داد: یک اشکال آن این است که داشتن ماهواره طبق مقررات حکومت اسلامی جمهوری اسلامی ممنوع است و مخالفت با مقررات و قوانین حکومت اسلامی شرعا جایز نیست. اشکال دوم این است که تجربه نشان داده ماهواره‌ در هر خانه که وارد می‌شود منشاء مفاسدی می‌شود؛ به‌ویژه برای جوانان که در آن خانه هستند و خیلی از این جوانان قربانی ماهواره می‌شوند.

*      یک روز پس از آنکه شبکه ماهواره ای من وما اقدام به جعل نام خلیج فارس کرد ، مجری و کارشناسان شبکه خبری عرب زبان روسیا الیوم نیز در یک برنامه مستند با موضوع «ناآرامی های سیاسی و ژئوپولتیکی» از واژه مجعول «خلیج ع ر ب ی» برای نام خلیج فارس استفاده کردند.

*      پایگاه اینترنتی بلیتس کوتیدیانو ایتالیا نوشت: مدارک جدیدی از کنسولگری آمریکا از جاسوسی سفارتخانه های آمریکا در امارت نشین دوبی و باکو مرکز جمهوری آذربایجان علیه ایران خبر می دهد.

*      اخیرا تعدادی از شرکت های دارویی و بهداشتی اقدام به واردات مانکن های جنسی و عرضه آن به متقضیان نموده اند.این شرکت ها با اعلام شماره تلفن سفارشات در سایت های مشخص، سفارش مشتریان را به درب منازل آنها می برند. این شرکت ها در تبلیغ کالاهایشان اعلام کرده اند دارای مجوز وزارت بازرگانی و بهداشت هستند.

*      در محافل سیاسی از محمد احمدیان، علی اصغر سلطانیه، محمد قنادی و سید محمودرضا آقامیری به عنوان گزینه‌های مطرح برای تصدی پست ریاست سازمان انرژی اتمی نام برده می شود.

*      برخی اعضای رده بالای انجمن حجتیه به دلیل حساسیت افکار عمومی روی نام انجمن، پیشنهاد کرده اند نام انجمن حجتیه به" انجمن راه حقیقت" تغییر کند. همچنین این انجمن اقدام به ساخت چند واحد آموزشی در شهر کربلا نموده است. گفته می شود این انجمن زمین هایی را هم از استاندار کربلا برای تاسیس واحدهای آموزشی بیشتر دریافت کرده است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد