مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر
مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر

تصاویر اربعین


  















نظرات 1 + ارسال نظر
بنده خدا پنج‌شنبه 27 آذر 1393 ساعت 04:35 ب.ظ http://bgyfefuieuh.com

سلام علیکم ببخشید این چند روز نبودم رفته بودم مشهد من الان گرگانم وخانه ی پدر بزرگمادربزرگم من فرداشب می رم تهران و بعد المان راستی من دیشب امدم مسجد باز هم شمانبودید شما کجا هستید راستی اون اقایی یی که درعکس12 بود کت شلواری همو نیکه در محرم لباس مسجد روبدرتن داشت وابا مینداخت اره من از اون یکی دوبارسوال کردم که شما هستید یانه دیگه وقت اذانه باید برم مسجد خدا فظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد