مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر
مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر

تنها ماموران

سال همت مضاعف و کار مضاعف *

بنیان گذار انقلاب اسلامی(ره):

« هر کس که دنباله مسیح باشد باید حامی مظلومان باشد و باید با ابرقدرت ها مقابله کند همان طوری که کسی که تابع مذهب اسلام است باید با ابرقدرت ها مخالفت کند و مظلومان را از زیر چنگال این ها بیرون بیاورد.»

شما تنها ماموران ماهستید،ناامیدمان نکنید

وزیر خارجه آمریکا برای چندمین بار ضمن حمایت از گروهک های ضدانقلاب تاکید کرد: واشنگتن در کنار مخالفان جمهوری اسلامی ایستاده است، ما برای همه مخالفانی که برای شنیده شدن صدای خود و برای آزادی و حقوق بشر مبارزه می کنند می گوییم که شما تنها نیستید و آمریکا پشتیبان شماست. همزمان با اظهارات کلینتون، یوری لوبرانی، مشاور وزارت دفاع رژیم صهیونیستی و آخرین سفیر این رژیم نزد رژیم پهلوی در سخنان مشابهی به حمایت از اپوزیسیون و فتنه سبز پرداخت و گفت: در حقیقت آنها (مخالفان و اپوزیسیون) تنها مامورانی هستند که می توانند رژیم تهران را تغییر دهند. وی که در نشست 3 روزه "مقابله با تهدید ایران " در واشنگتن سخن می گفت، اضافه کرد: تحریم ها به تنهایی کافی نیست. ما وظیفه داریم مخالفان را کمک کنیم و به آنها قوت قلب بدهیم. آنها باید بدانند تنها نیستند و حامیانی دارند. به نظر من کشورهای اروپایی در این باره کوتاهی کرده اند. رضا ربع پهلوی"نیز  در مصاحبه سردبیر صدای آمریکا به تلاش های خود برای برپایی کودتا درایران اذعان کرد و گفت: من مدل های موفق درجهان را که به کودتاهای مختلف منجر شده بررسی می کنم." وی اذعان کردند: باید هسته مرکزی اپوزیسیون را برروی فراریان شکل داد و آنها را عهده دار این گروه های مخالف کرد.ربع پهلوی همچنین تخصیص بودجه های بیشتر به اپوزیسیون ها، حمایت از آنها از طریق رسانه ها، همچنین تشکیل صندوق تضمین حقوق افراد مخالف که با اعتصاب و اعتراضها حقوقشان را از دست داده اند را پیشنهاد داد.ربع پهلوی گفت: من از طریق لیدری به جایی نرسیدم و حال باید از در ادعای دموکراسی وارد شوم.ربع پهلوی همچنین براقتدار نظام ایران اعتراف کرد و گفت: مخالفت با جمهوری اسلامی ایران"همچون" فیل هوا کردن است.او تصریح کرد: شوک تحریم ها کوتاه مدت است و نهایتاً فشاری برایران وارد نمی کند و تأثیری ندارد

در همین زمینه اتاق فکر لندن جریان فتنه در لندن  ، در جدید ترین محصول به اصطلاح فکری خوددر پیامی از اصحاب فتنه ( مشخصا میرحسین موسوی ) خواسته است خودرا برای یک موج جدید اجتماعی آماده نمایند ، این جریان از عوامل داخلی خواسته است شرایط را برای یک تجمع ضروری فراهم آورند و هر طور که شده یکبار دیگر فضای خیابانی را بوجود آورند . مجموعه لندن نشین در ادامه پیام خود به موسوی اضافه نموده ، تنها با یک جرقه ، کاری خواهیم کرد که هیچکس قادر به خاموش کردن آتش افروخته شده نباشد براستی،دلیل.حمایتهای صریح وبی پرده جناحهای مختلف آمریکا وانگلسی ورژیم صهیونیستی ودادن پیامهای پنهان وآشکار به سران فتنه وکارگردانان این جریان در شرایطی است که به اذعان اجماع رسانه ها وکارشناسان خارجی این جریان دربد ترین وضعیت حیات سیاسی خود‌بسر می برد وبه یک کمای غیر بازگشت رفته است .بدنه نحیف آن نیز دچارتشتت وچند دستگی بی سابق شده است ،چیست؟آیا واقعا آنها دریک کارکارشناسی به این نتیجه رسیده اند که امکان احیای این مریض دچار مرگ مغزی وجود دارد ؟آیا این حمایتها آنهم به صورت آشکار سنگ انداختن درتاریک درفضای یاس وناامیدی است؟درحالی که آنها به این مساله آگاهند که احزاب وابسته به خارج در میان افکارعمومی ایرانیان منفورندچرا با این وجود تلاش دارند حمایتها وتعامل خود باجریان فتنه را علنی کنندوهکذا

حزب اعتمادملی:مواضع کروبی ربطی به این حزب ندارد!

مجید نصیرپور نماینده مردم سراب و عضو شاخص حزب اعتماد ملی با اشاره به شایعات ایجاد تغییراتی در سمت دبیرکلی این حزب ، گفت: تغییر دبیر کل حزب با مکانیزمی اتفاق می‌افتد که این مسئله به میل افراد نیست. مکانیز تغییر دبیر کل مکانیزمی تعریف شده‌ در قانون احزاب است از این رو تا زمانی که حزب نتواند جلسات خود را به صورت رسمی برگزار کند، طرح این مسئله وجهی ندارد. نماینده مردم سراب در مجلس در ادامه تاکید کرد: اعتراضاتی هم که کروبی در جریان انتخابات به نتایج داشت، از موضع شخصی وی بوده و مواضع او موضع حزب اعتماد ملی نیست. وی در پایان اظهار داشت: زمانی حزبی تشکیل جلسه می‌دهد و موضوعی در آن جلسه مطرح و سپس جمع‌بندی می‌شود، به این مسئله می‌گویند موضع حزب، اما حزب جلسه‌ای در خصوص مواضع کروبی نداشت از این رو مواضع وی موضع حزب اعتماد ملی نبوده و کروبی از موضع یک کاندیدا سخن گفته است.

هشدار روسیه به آمریکا نتیجه داد

پس از هشدار روسیه به آمریکا، مجلس سنای آمریکا در نهایت پس از ماه‌‌ها تاخیر به اجرای پیمان کاهش تسلیحات استراتژیک بین آمریکا و روسیه رای مثبت داد. مجلس سنای آمریکا به ریاست جو بایدن، معاون اول رئیس جمهوری آمریکا در نهایت با دو سوم آرا با پیمان کاهش تسلیحات استراتژیک بین آمریکا و روسیه موسوم به استارت جدید موافقت کرد. روسیه تهدید کرده بود در صورت تصویب نشدن این پیمان، آن را اجرا نخواهد کرد.خبر تصویب این پیمان را "جان کری" سناتور دموکرات و رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا، در یک کنفرانس خبری اعلام کرد. این پیمان در حالی به تصویب سنای آمریکا رسید که علاوه بر سناتورهای دموکرات، 13 سناتور جمهوری‌خواه و دو سناتور مستقل به آن رای مثبت دادند.

تصویب این طرح از سوی سنا برای دموکرات‌ها که اکثریت کرسی‌های این مجلس را در اختیار دارند، یک پیروزی سیاسی محسوب می‌شود.  پیمان استارت جدید با 71 رای موافق در برابر 26 رای مخالف به تصویب سنای آمریکا رسیده است.

صندوق بین المللی پول به نفع طبقه آسیب پذیر است

صندوق بین المللی پول نیز در گزارشی ضمن تایید اجرای موفقیت آمیز طرح هدفمند سازی یارانه ها در ایران اعلام کرد پیش از این پرداخت یارانه ها بیشتر به نفع اقشار ثروتمند و مرفه جامعه ایران بوده است .براساس این گزارش هر خانوار 4 نفری در ایران پیش از این سالیانه 4 هزار دلار یارانه تنها برای مصرف بنزین و گاز دریافت می کرده است . این مساله موجب افزایش چشمگیر مصرف انرژی و اتلاف آن در کلیه بخشها بوده است که میانگین مصرف انرژی در ایران چهار برابر میانگین جهانی است . در حالی که حتی اکثر مطبوعات بزرگ جهانی طی یکی دو روز گذشته از اجرای موفق این طرح در ایران خبر دادند و آن را بزرگترین انقلاب اقتصادی سالها و حتی دهه های اخیر ایران نامیدند. سران ناکام فتنه بویژه کروبی وموسوی « از اجرای طرح هدفمندکردن یارانه در این شرایط بد اقتصادی ابراز نگرانی کردند» موسوی وکروبی با اشاره به تحریمهای بین المللی و با سیاه نمایی تمام نسبت به وضعیت بیکاری و تورم در جامعه مدعی شدند «فشار آن بر روی اقشار متوسط و کم درآمد جامعه خواهد آمد». واحد اطلاعات اقتصادی اکونومیست نیز در تازه‌ترین گزارش خود در خصوص تحولات اقتصادی ایران با اشاره واریز شدن  یارانه نقدی را به حساب سرپرستهای خانوارهای به وحدت نظر دولت ومجلس در باره این طرح پرداخته ومی نویسد:. این مجله معتبرجهانی  با بیان اینکه هدفمند شدن یارانه ها را به نفع طبقات ضعیف جامعه می باشد می افزاید: پرداخت یارانه های سنگین به مصرف انرژی و مواد غذایی در ایران تنها به ضرر قشر فقیر و آسیب پذیر است . دولت ایران قصد دارد از منابع مالی حاصل از اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها برای سرمایه گذاری در پروژه های عمرانی و زیر ساختی استفاده کند . بر این در حالی است که طبق اخبار رسیده طی چند روز گذشته اقشار آسیب‌پذیر اجتماع بیشترین رضایتمندی را از اجرای این طرح داشته‌اند.مشاهده ادبیات موسوی و کروبی در خبر منتشر شده از آنان گواه این حقیقت است که این دو عملا سخن دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب را تکرار می کنند و با بی‌اعتنایی کامل به منافع ملت و کشور ایران، نقش پیاده نظام جریان سلطه را در این برهه حساس از مقطع انقلاب بازی می‌کنند.

فعالیت آزادانه شرکت‌های رژیم صهیونیستی در عراق

 شیخ "حارث الضاری " دبیر کل هیئت علمای اسلامی عراق در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی الاقصی، بر حضور شرکت‌های صهیونیستی در عراق به ویژه در اقلیم کردستان با عناوین مختلف تاکید کرد.وی افزود: این شرکت‌های اسرائیلی‌ با اسامی عربی و انگلیسی، ترکی و هر زبان دیگری در حال فعالیت‌ در عراق هستند. شرکت‌هایی که به طور مستقیم و دقیقا با موساد و سازمان‌های جاسوسی اسرائیل در حال همکاری هستند.الضاری تصریح کرد: شرکت‌های وابسته به سازمان موساد در تمامی نقاط عراق از شمال تا جنوب این کشور در حال فعالیت هستند و مقر اصلی تمرکز آنان در شمال عراق است، چرا که دو حزب اصلی منطقه کردستان از تحرکات دستگاه‌های اطلاعاتی اسرائیل در کشور حمایت می‌کنند.وی در پایان همچنین خواستار وحدت تمامی اعراب برای دفاع از مسجد الاقصی و اماکن مقدس بیت المقدس شد.

    دو رایانه همراه حاوی اطلاعاتی درباره نیروگاه‌های هسته‌ای فرانسه، در روزهای اخیر در پایگاه تحقیقاتی «ای.دی.اف» این کشور در شاتو به سرقت رفته است. به‌گزارش خبرگزاری روماندی نیوز از پاریس، بنابر اعلام پلیس فرانسه، این دو رایانه مجهز به سامانه ضد سرقت حاوی اطلاعات تخصصی درباره نیروگاه‌های هسته‌ای بوده‌است. همچنین پایگاه تحقیقاتی «ای.دی.اف» در بیانیه‌ای خبر سرقت این دو رایانه همراه را تأیید کرد.

    جولیان آسانژ موسس سایت ویکی لیکس وعده داد در آینده نزدیک جزئیات مهمی را از اقدامات رژیم صهیونیستی، در سایت ویکی لیکس منتشر خواهد کرد.     به گزارش مشرق، جولیان آسانژ موسس سایت ویکی لیکس در برنامه "بدون مرز" شبکه تلویزیونی الجزیره با تاکید بر اینکه هیچگونه قراردادی با رژیم صهیونیستی منعقد نکرده است، گفت: سایت ویکی لیکس در ماه های آینده صدها سند خود را از رژیم صهیونیستی منتشر خواهد کرد. وی افزود : در این زمینه 3700 سند در اختیار دارم که 2700 سند از آنها صرفا متعلق به اسرائیل بوده و نشان می دهد ما هیچگونه ارتباط مستقیم وغیر مستقیمی با آنها نداریم.

    به گزارش زاهدان پرس منابع خبری پاکستان اعلام کرده اند که نیروهای اطلاعاتی پاکستان عبدالرئوف ریگی برادر بزگتر عبدالمالک را دستگیر کرده اند .این در حالیست که هنوز گروهک تروریستی ریگی نه تنها واکنشی در تایید یا تکذیب این خبر منتشر نکرده است بلکه پایگاه های اینترنتی این گروه نیز این خبر را سانسور کرده و شائبه دستگیری این شرور بیش از پیش شده است.لازم به ذکر است عبدالرئوف ریگی برادر بزرگتر عبدالمالک مفتی و تئورسین این گروه تروریستی محسوب می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد