مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر
مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر

منفور ملت

کیهان

منفور ملت و مضحکه اپوزیسیون عاقبت دودوزه بازی خاتمی (خبر ویژه)

اظهارات اخیر یکی از بانیان ورشکسته فتنه 88 مبنی بر شرط گذاری جهت حضور در انتخابات مجلس، همچنان مورد بحث محافل ضدانقلاب است. این در حالی است که محافل اصولگرا متفق القولند که خاتمی باید محاکمه و مجازات شود و اظهار لحیه های گاه و بیگاه وی صرفا از سر ترس و به عنوان فرار به جلو است.

.

پایگاه اینترنتی روزنت که از پاریس مدیریت می شود، در واکنش به گزافه گویی خاتمی نوشت: گویا او پیمان بسته که تا آخر عمر دوپهلو سخن بگوید و هر بار سخنان خود را در پوششی هزارلایه قرار دهد. خون به دل حامیان کردن و عصبانی تر کردن مخالفان خود، از روش هایی است که تنها خاتمی قادر است همزمان انجام دهد و هرگز هم درسی از آن نگیرد. او برای شرکت در انتخابات، آزادی بازداشت شدگان، اجرای قانون اساسی و تضمین انتخابات سالم و آزاد را شرط گذاشته اما برخی نکات در سخنانش مغفول مانده است.

روزنت ادامه می دهد: آن گونه که به خاطر داریم خاتمی در انتخابات مجلس هفتم و ریاست جمهوری نهم و مجلس هشتم با وجود رد صلاحیت ها شرکت کرده است. او همواره چنین شرط ها و بحث هایی را مطرح می کند اما همواره در هنگام عمل، خود را ملتزم به سخنانش نمی داند. فرض محال که محال نیست، فرض کنیم حاکمیت حاضر شد شرایط را به زمان انتخابات مجلس هشتم در اسفند 86 برگرداند. سؤال این است که اعضای فعلی اصلاح طلبان در مجلس هشتم، چه کرده اند که شایستگی داشته باشند دوباره آنها یا افراد مشابه را به مجلس بفرستیم؟ اینها با شعار یاران خاتمی به مجلس راه یافتند اما از فرصت ها برای حمله به خاتمی و کروبی استفاده می کنند.

نویسنده با تمسخر اضافه می کند: چه اتفاقی رخ داده و چه تحولاتی در سطوح بالاتر قدرت رخ داده است که آقای خاتمی بحث شرکت در انتخابات را با پیش شرط هایی مطرح می کنند؟ آیا جنبش سبز اخیرا حضور و بروز گسترده خیابانی داشته که منجر به عقب نشینی حاکمان شده است؟ آیا در عرصه بین المللی تحول خاصی رخ داده که شرایط را به نحوی تغییر داده که حاکمان خواستار حضور اصلاح طلبان در عرصه انتخابات شده باشند و اکنون آقای خاتمی از موضع قدرت شروطی برای آنها تعیین می کند؟!

روزنت در پایان نوشت: گروههای اصلاح طلب پس از انتخابات سال گذشته، درمقابل یک دوراهی قرار دارند که هر دوی آن راهها به بن بست می رسد. تکلیف جنبش سبز را دیگر سخنان پدرخوانده ها تعیین نمی کند.

در همین حال سایت بالاترین اظهارات اخیر خاتمی را ادامه بیانیه17 موسوی توصیف کرد و نوشت: تاکید خاتمی بر مفاد بیانیه موسوی نشان داد تمام شایعاتی که از اختلاف میان این دو حکایت می کرد، بی پایه است.

سایت ضدانقلابی ایران گلوبال نیز معتقد است: اظهارات خاتمی، کف زنی از نوع اصلاح طلبی است نه کف مطالبات اصلاح طلبان. او جملاتی در سه بند و با سه درخواست گفته که هر یک نقیض بند دیگر است خصوصا آنجا که خواستار اجرای قانون اساسی نظام می شود. آیا عمل به قانون اساسی که یکی از بندهای اساسی آن ولایت فقیه است، می تواند انتخابات مورد نظر ما را تضمین کند و کاندیداها از فیلتر قانون اساسی رد نشوند؟ چرا ایشان ذهن اپوزیسیون را تا این حد عقب مانده فرض می کند؟ براساس همین قانون اساسی کاندیداها باید از فیلتر شورای نگهبان بگذرند. از سوی دیگر آقای خاتمی همان زمان که مجلس و دولت را در اختیار داشتند، آیا توانستند تغییری در حاکمیت بدهند؟ خاتمی سال 78 در دانشگاه تهران و در مقابل شعار «زندانی سیاسی آزاد باید گردد» گفت که ما در ایران زندانی سیاسی نداریم. اکنون چه شده که یکی از شروط خود را آزادی زندانیان سیاسی قرار می دهد؟ آیا این حرفها کف زنی سیاسی به اسم طرح کف خواسته ها نیست؟

بالاترین هم در تحلیلی نوشت؛ شرط های خاتمی برای «عدم» شرکت در انتخابات است نه شرکت در انتخابات. یعنی رژیم خواسته های امثال خاتمی را قبول می کند؟ خیر! خاتمی هم در واقع خواسته بگوید که ما در انتخابات شرکت نمی کنیم. رژیم به هیچ وجه چنین شرط هایی را نمی پذیرد. شما از سیاستمداری در حد و اندازه خاتمی چه انتظار دیگری دارید؟ به چه زبانی بگوید که در انتخابات شرکت نخواهد کرد؟ اپوزیسیون نباید به او حمله کند.

خاطرنشان می شود شرط گذاریهای مضحک خاتمی باعث شده برخی از رسانه های ضدانقلاب او را دن کیشوت توصیف کنند و از جمله بنویسند «آقای خاتمی چه کاریه؟ دوباره سه تا شرط می گذاری بعدش میگی اگه اینا نشه ما شرکت نمی کنیم. آی دور هم می خندیم ها!».

براساس اخبار جدید، خاتمی چند ماه قبل از انتخابات خرداد 88 یقین داشته که موسوی در انتخابات شکست خواهد خورد و پیروزی احمدی نژاد قطعی است. وی با این وجود -براساس رهنمود خارجی- به هیزم کشی و آتش افروزی پس از انتخابات به بهانه تقلب پرداخت و تلاش کرد حامیان را به آشوب خیابانی تحریک کند که اولین ثمرات آن حمله به پایگاه بسیج و کشتن چند شهروند بی گناه در همان تجمعات اولیه پس از اعلام نتایج انتخابات بود. خاتمی در انتخابات مجلس هشتم از فهرست «یاران خاتمی» در تهران حمایت کرد که از این فهرست 30نفره تنها یک نفر به مجلس راه یافت.

  

 

68درصد کاربران سایت حامی موسوی خود را بی دین و بی خدا می دانند (خبر ویژه)

اکثریت کاربران یکی از سایت های فعال در فتنه و آشوب سال گذشته را افراد «بی دین» و «بی خدا» تشکیل می دهند. دست کم نیمی از این افراد مقیم خارج کشور هستند.

شبکه مجازی «بالاترین» در فتنه گری و آتش افروزی سال گذشته گروهک های ضد انقلاب نقش آفرینی می کرد و به انتشار انواع مطالب دروغ و جعلی و در عین حال مهیج در راستای شعله ور کردن آشوب می پرداخت.

این پایگاه اینترنتی اگرچه از خارج کشور مدیریت می شود اما می کوشد چنین القا کند که نویسندگانش در داخل ایران و سر صحنه مبارزه! حضور دارند. بالاترین همچنین با پروژه منافقانه میرحسین موسوی هم پوشانی کامل داشت و سعی می کرد به فتنه مذهبی دامن بزند اما بعد از رسوایی های زنجیره ای روزقدس، 13آبان، 16آذر و عاشورای سال گذشته، عملاً وارد فاز عقده گشایی علیه مقدسات دینی شد. همین اقدام البته باعث ریزش اندک افراد مذهبی شد که خیال می کردند گردانندگان بالاترین (حامیان موسوی) غم و غصه مذهب و کشور و ملت دارند.

اکنون بن بست جدیدی در شبکه صهیونیستی بالا ترین رخ نموده و آن اینکه از یک سو گردانندگان سایت با اذعان به ریزش مخاطبان داخلی خود، تلاش کردند از دوز فحاشی و هتاکی علیه مذهب بکاهند و به همین دلیل شماری از کاربران لامذهب دوآتشه را که دست گردانندگان بالاترین را رو می کردند، موقتاً از صفحه اول شبکه حذف کردند. اما از طرف دیگر آخرین نظرسنجی همین شبکه نشان داده که 68 درصد کاربران بالاترین ذاتاً ضددین هستند!

به گزارش دویچه وله، در نظرسنجی این شبکه مجموعاً 4700 کاربر شرکت کردند که دست کم 50 درصد آنها گفته اند خارج از ایران هستند. همچنین 68 درصد اعلام کرده اند بی خدا و بی دین هستند! دویچه وله تاکید می کند که براساس این نظرسنجی ، هویت بالاترین با جامعه ایران متفاوت است.

مهدی یحیی نژاد از کارگزاران بالاترین در گفت وگو با دویچه وله اذعان می کند: به تدریج از سال گذشته ایمیل هایی به ما می آمد که شما چه طور اجازه می دهید چنین مطالب توهین آمیزی علیه عقاید مردم ایران در صفحه اول بالاترین منتشر شود؟ ادامه این وضعیت می تواند منجر به این شود که ما مخاطبان خود را بیشتر و بیشتر از دست بدهیم.

این ضد انقلاب خارج نشین اضافه می کند: ما مطالب حساسیت برانگیز و توهین آمیز را صفحه اول نمی گذاریم تا کاربری که برای اولین بار در اینترنت می آید و صفحه ما را می بیند، یکباره لینک هایی را که به خدا و پیغمبر فحش می دهد، نبیند و نگذارد برود. ما در همین حد صفحه اول را کنترل می کنیم(!)

بدین ترتیب محتوای بالاترین همچنان ضددینی است چندان که این شبکه ضد انقلاب پریروز نوشت: هم جمهوری اسلامی و هم اسلام باید هر دو حذف شوند. اگر می خواهیم جایی برسیم باید با اسلام و محرم و صفر خداحافظی کرد. درود بر موسوی زیباست اما «یاحسین میرحسین» یک عقبگرد دینی است، همچنان که الله اکبر گفتن. ما با احکام اسلام مخالفیم نه فقط با احمدی نژاد. افرادی مانند هاشمی رفسنجانی هم نفسشان به همین جمهوری اسلامی وابسته است. و باید گفت ما بازی خوردیم در حمایت از امثال اینها. این حرف دل خیلی از ماهاست هرچند که دردناک باشد.

نیویورک تایمز: جنبش سبز خاطره ای مرده و پژمرده است (خبر ویژه)

از دید بسیاری در واشنگتن، جنبش سبز در ایران خاطره ای پژمرده است.

ری تاکیه عضو شورای روابط خارجی آمریکا که یکی از حامیان فتنه سبز در حوادث سال گذشته به شمار می رفت، ضمن تحلیلی که نیویورک تایمز منتشر کرده، تصریح می کند: امروز جمهوری اسلامی توجه خود را به مبارزه طلبی هسته ای معطوف کرده است. این در حالی است که مذاکرات برگزار شده با ایران زیر تابش خیره کننده نشست ها، بی نتیجه بوده است.

وی اذعان می کند: از دید بسیاری در واشنگتن، جنبش سبز اپوزیسیون، خاطره ای پژمرده است که اگر نگوییم جمهوری اسلامی آن را نابود کرد، دست کم به خستگی و بی رمقی کشاند.

نویسنده نیویورک تایمز با بیان این که حکومت اسلامی یک دولت استبدادی معمولی نیست بلکه سازه ای عقیدتی است، می افزاید: هیچ دورنما و تضمینی برای موفقیت اپوزیسیون سبز و شکست مذهبی وجود ندارد.تاکیه در عین حال از آمریکا و غرب خواست ضمن مذاکره با ایران برای مهار برنامه هسته ای، به مبادله اورانیوم غنی شده راضی نشوند و همچنان برای اثرگذاری در تحولات داخلی ایران برنامه ریزی کنند. آمریکا می تواند با حمایت از اپوزیسیونی که فردایی متفاوت را آرزو دارند، سرگردان نشود.

عبارت اخیر ری تاکیه اذعان به سرگردانی در سیاستگذاری آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران است.

30 سال روابط رازآلود انگلیس با طالبان (خبر ویژه)

اسناد مربوط به آرشیوهای انگلیس حمایت قدرت های غربی از شکل گیری طالبان در افغانستان را تایید می کند.

دولت انگلیس به تازگی شماری از اسناد مربوط به سال 1980 میلادی را که جنبه محرمانه ندارد منتشر کرده است. بر اساس این اسناد دولت های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان در آن سال برای حمایت از تشکیل طالبان توافق کردند. این اسناد پس از آن منتشر شده که موضوع حمایت دولت های غربی از شکل گیری طالبان در افغانستان دیگر جنبه محرمانه خود را از دست داده و برای مثال سال گذشته هیلاری کلینتون نیز علنا به این مطلب اذعان کرده بود. وزیرخارجه آمریکا سال گذشته گفت: متاسفانه باید اذعان کنیم که ما در تشکیل طالبان در مقابل حمله شوروی به افغانستان نقش داشتیم.

اکنون اسناد آرشیو ملی امنیتی نشان می دهد قدرت های غربی، از جمله آمریکا و آلمان در اقدامی مشترک علیه نیروهای شوروی در اوایل دهه 80 از طالبان حمایت کرده و موجب رشد و توسعه این گروه شده اند. نیروهای شوروی در دسامبر 1979 به افغانستان لشکرکشی کردند.بنابر این اسناد، در 15 ژانویه 1980، اندکی بعد از ورود نیروهای شوروی به افغانستان، نمایندگان ارشد آلمان، فرانسه، بریتانیا و آمریکا در پاریس با یکدیگر دیدار کرده و در مورد واکنشی مشترک به این اقدام شوروی به بحث و گفت وگو پرداختند.در این دیدار از جمله زبگنیو برژینسکی، مشاور وقت امنیت ملی آمریکا و رابرت آرمسترانگ، وزیر وقت بریتانیا حضور داشتند.آرمسترانگ پس از این دیدار به دولت متبوع خود اطلاع داد که نمایندگان حاضر در این نشست «مصلحت غرب» را «حمایت» از مقاومت در افغانستان و تلاش برای «ترغیب» این مقاومت می دانند.وی همچنین گفت، «حمایت دوستان ما» از این نیروها در افغانستان باید هماهنگ شود.

یادآور می شود هم اکنون نیز از یک سو آمریکا و ناتو علیه طالبان می جنگند و از سوی دیگر برخی دیپلمات های آمریکایی و انگلیسی به واسطه رژیم سعودی، ملاقات ها و مذاکراتی را با برخی سران طالبان در عربستان داشته اند!آمریکا و انگلیس، گروهک های دست ساخته ای چون القاعده و طالبان را بهانه ای برای لشکرکشی به خاورمیانه اسلامی قرار دادند. در عین حال رژیم های یاد شده از افراطیون مذکور برای ترویج تروریسم در خاورمیانه استفاده می کنند.یادآور می شود بنا بر اسناد آشکار، سرویس های جاسوسی سیا و MI6 به همراه استخبارات رژیم سعودی آموزش تجهیز طالبان در دهه 1980 میلادی را برعهده داشته اند.

سواری گرفتن BBC از درازگوش جرس (خبر ویژه)

انگلیسی ها برای جلوگیری از بی اعتباری های تازه، دروغ پراکنی های صریح و توهین های علنی علیه ملت ایران را از شبکه بی بی سی به سایت جرس، حلقه ماسونی لندن سپرده اند.

جرس و گردانندگان آن (مهاجرانی و کدیور) که داغ افتضاح «درازگوش تروا» را برپیشانی خود دارند، در آستانه سالگرد جنبش حماسی 9 دی به عقده گشایی علیه ملت ایران پرداخت و مدعی شد کارمندان با اجبار به این راهپیمایی آمده و بعداً 200 هزار تومان پاداش گرفته اند! مهاجرانی سال گذشته نیز پس از برگزاری راهپیمایی بزرگ 9 دی با بلاهت تمام گفته بود جمعیت آن قدر کم بود که هلی کوپترهای جمهوری اسلامی برای تصویربرداری هوایی از جمعیت به هوا برنخاستند!دلقک بازی حلقه ماسونی لندن در سالگرد حماسه 9 دی در حالی است که بسیاری از رسانه های غربی نظیر شبکه بی بی سی، دویچه وله، صدای آمریکا و... ترجیح دادند با سکوت از کنار آن حماسه بزرگ بگذرند. سیاه بازی رسانه مهاجرانی- کدیور وقتی مفهوم تر می شود که توجه داشته باشیم این حضرات بارها پنهان و آشکار از سرویس های جاسوسی آمریکا و انگلیس و لابی صهیونیست ها در آمریکا پول مزدوری دریافت کرده اند. این مزدوری آن قدر آشکار و در حد افراط بود که حتی صدای مزدور نشانداری مثل علیرضا نوری زاده را درآورد. او چند ماه پیش فاش کرد مهاجرانی اموال و املاک گسترده ای در لندن دست و پا کرده و روی دست همه اپوزیسیون قدیمی بلند شده است.بازگشت توام با حقارت مهاجرانی بر عرصه سیاست و به عهده گرفتن مأموریت های مبتذل در حالی است که وی به هنگام اقامت در ایران و برکناری از وزارت ارشاد مدعی شده بود پای گذاشتنش در عرصه سیاست به خاطر شیر درازگوشی بوده که در کودکی جای همشیره اش خورده است و به همین دلیل از سیاست خداحافظی می کند. مهاجرانی چند سال بعد (در آستانه 22 بهمن 88) با ژستی مبتکرانه، سناریوی درازگوش تروا را پیش کشید و ثابت کرد رابطه ناگسستی میان وی و درازگوش وجود دارد.

قدس

اخبار ویژه 

اظهارات «منصور ارضی» درباره فتنه جدید

خبرآنلاین- منصور ارضی در مراسم 9 دی در مهدیه تهران گفت که این آقایی که در دفتر رئیس جمهور است، گفته است که حضرت نوح مدیریت نکرده، حضرت عیسی فراری بوده، اما کسی چیزی نگفت و گفتند ان شاءا... گربه است! این مداح در ادامه گفت: به شما هیأتی ها می گویم این شروع فتنه است و یک فتنه جدیدتر شروع شده و پشت این جریان، در یک دستگاه دولتی است.

اطلاعاتی درباره عسگری

فارس- ریچارد سیلور اشتاین، روزنامه نگار یهودی آمریکایی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: فردی که در پانزدهم دسامبر گذشته در زندان ایالون اسراییل فوت کرده 32 ساله بوده است در صورتی که عسگری 50 ساله بوده است. به موجب این گزارش، خبر کشته شدن عسگری در همان روزی منتشر شد که دادستانی تهران اعلام کرد «علی اکبر سیادت» جاسوس موساد در تهران به دار مجازات آویخته شده است.

باج خواهی آمریکا از بزرگترین بانک انگلیسی طرف قرارداد با ایران

رجا- «استاندارد چارتر» غول بانکی انگلیسی که بر اثر فشارهای دولت آمریکا از سال 2007 ارتباط خود با ایران را به کمترین حد در دهه گذشته رسانده است، از دادن اطلاعات به مقامات آمریکایی تا پایان سال جاری میلادی خودداری کرده و در برابر باج گیری مقامات آمریکایی دارد زیرا این بانک باید مبالغ میلیارد دلاری را بابت معامله با ایران به آمریکا بپردازد.

صفار هرندی: خاتمی پیروزی انتخاباتی احمدی نژاد را پیش بینی کرده بود

قدس- گروه سیاسی: صفارهرندی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه پنجشنبه شب «دیروز، امروز، فردا» با اشاره به خاطره علی احمدی وزیر دولت نهم از همسفری با محمد خاتمی گفت: «در سفری حدود چند ماه پیش از برگزاری انتخابات 88 ، در هواپیمایی که از ژنو بر می گشته است، آقای سیدمحمد خاتمی بصورت تصادفی با آقای علی احمدی وزیر آموزش و پرورش دولت نهم همراه بوده ، آنجا خاتمی برای دقایقی با علی احمدی هم کلام می شود و به او می گوید: شما در انتخابات آتی موفقید زیرا در دولت نهم موفق بودید، زیرا هر سه قوه یکدست و همراه بودند و نیز بیشتر از حمایت رهبری برخوردار بودید و دیگر اینکه احمدی نژاد یک زرنگی کرد و سفرهای استانی راه انداخت و خودش را در سراسر کشور شناساند و پیش بینی من این است که شماها رأی می آورید، حتی بسیار بیشتر از آرای انتخابات پیشین». صفارهرندی ابراز آمادگی کرد، تا در صورتی که خاتمی این روایت را تکذیب کند، او نیز این تکذیبیه را آشکارا به آگاهی مخاطبان برساند.صفار همچنین با اشاره به شعار مکتب ایرانی گفت که این حرفها ادامه کار کسانی است که می خواستند در برابر اسلام عقده گشایی کنند.

تکذیب خبر بی بی سی از درگیری سپاه و احمدی نژاد

فارس- رمضان شریف، مسؤول روابط عمومی سپاه با تکذیب ادعای بی بی سی، رسانه دولتی انگلیس در خصوص درگیری فرمانده سپاه و رئیس جمهور گفت: این همان رسانه مدعی بی طرفی است که حوادث روز عاشورای 88 را با ادعای سقوط تهران و حماسه عظیم و چند میلیونی نهم دی را در حد چند صد هزار نفر گزارش کرده بود.

رسالت

اخبارکوتاه

هشدار آیت الله مکارم درباره دوستی های اینترنتی

به گزارش « جوان آنلاین» آیت الله مکارم شیرازی در مراسم اهدای جوایـز به برگزیدگان مسابقه کتابخوانی آیات اخلاقی، دقت در انتخاب دوست را بـرای جوانان بسیار مهـم دانست و با سرنوشت ساز خواندن همنشینی و مسئله رفاقت در زنـدگی جوانان گفت: در جامعه کنونی به علت گسترش حوزه معاشرت، افزایش دوستی های کاذب و اینترنتی و افـزایش نفاق در روابط دوستی، مسئله انتخاب دوست بسیار مهم است و غفلت از آن مـوجب پشیمانی افـراد و تباهی جامعه خواهد شد.

تلاش نفیسه اشراقی برای ملاقات با مهدی هاشمی رفسنجانی در لندن

یک منبع مطلع از تلاشهای نفیسه اشراقی(همسر دوم مهدی هاشمی) برای دریافت مدارک قانونی جهت سفر به لندن و پیوستن به مهدی هاشمی رفسنجانی خبر داد.یک منبع مطلع که خواست نامش فاش نشود در گفتگو با ایرنا گفت: نفیسه اشراقی که به منظور ملاقات با مهدی هاشمی رفسنجانی به دبی سفر کرده و کماکان در آنجا به سر می برد، روز قبل ضمن مراجعه به سفارت انگلستان در امارات متحده عربی درخواست ویزا جهت عزیمت به لندن را داشته است.

این منبع افزود: وی ترجیح می دهد از این پس به جای دبی در لندن با مهدی هاشمی رفسنجانی ملاقات داشته باشد.

فعالیت گروهک تروریستی در نزدیکی مرزهای کشور

با تشکیل اقلیم کردستان عراق علی رغم فعالیتهای امنیتی مسئولین این اقلیم در جلوگیری از نفوذ تروریستها متاسفانه به علت بافت اجتماعی این اقلیم، منطقه یاد شده مکانی برای گروه های تروریستی و جاسوسی شده است.به گزارش « جوان آنلاین» به تازگی افراد گروهک تروریستی با نام «دولت اسلامی عراق، شاخه شبکه تروریستی القاعده در عراق» به دنبال نفوذ در این اقلیم و انجام اعمال ضد امنیتی بر علیه ایران می باشند.ریاست این گروه را شخصی به نام "طواف حازم عباس" به عهده دارد و طی ماه جاری بیش از 20 نفر از اعضای آن توسط نیروهای امنیتی اقلیم کردستان دستگیر شده اند.

قدیمی ترین اتاق فکر براندازی نرم آمریکا اقرار به شکست کرد

بنیاد "کارنگی" به عنوان یکی از مهمترین کانون های فکری برانداز نرم آمریکا، در گزارش خود در آستانه سال 2011 با اقرار به شکست در خصوص ایران باز هم به حمایت از جریان فتنه 88 ایران پرداخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه کارنگی، "جسیکا تاچمن ماتئوس" در گزارش ابتدای سال 2011 نوشت: جریان فتنه 18 ماه پیش در ایران شکل گرفت. وی مدعی شد، این جریان توانست کمی به ایران آسیب وارد کند ولی در حد انتظارات عمل نکرد.بطوری‌که می توان گفت استراتژی های ما در قبال ایران  چیزی جز  شکست عاید ما نکرد.یادآور می شود، بنیاد "کارنگی" در رخداد های پس از انتخابات سال 1388 با برگزاری نشست های مختلف از فتنه گران حمایت کرد. این بنیاد از

قدیمی ترین اتاق های فکر براندازی نرم آمریکا است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد