مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر
مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر

مقام معظم رهبری:

سال همت مضاعف و کار مضاعف *

مقام معظم رهبری:

از آنجا که مجموعه وزارت اطلاعات با انگیزه الهی و با اخلاص در مسیر حق حرکت می کند، براساس سنت تغییر ناپذیر خداوند، در مقابل جبهه باطل پیروز و موفق خواهد بود.

درخواست آمریکا از برخی کشورها برای جاسوسی از ایران

اخباربه  دست آمده حکایت از آن دارد که آمریکایی‌های در برنامه‌ای رسمی از برخی کشورهای همسایه ایران درخواست کرده‌اند تا از طرق مختلف نیازمندیهای اطلاعاتی این کشور را در برابر ایران تامین کنند. نیروهای آمریکایی در نامه خود به برخی کشورهای همسایه ایران، خواستار جمع‌آوری اطلاعات در خصوص موضوعات ذیل شده‌اند: 1- گزارش کامل از برنامه‌های هسته‌ای ایران ؛2- ارائه تمامی مختصات نیروگاه‌ها و تاسیسات هسته‌ای و شرکت‌ها و پوشش‌های مختلفی که برنامه هسته‌ای ایران را تحت کنترل قرار می‌دهند. ؛3- اطلاعاتی پیرامون دانشمندان ایرانی و اشخاصی که در رابطه با برنامه هسته‌ای فعالیت دارند؛4- کشورهای پشتیبانی کننده از برنامه هسته‌ای ایران؛5- شناسایی مراکز و تاسیسات مخصوص تولید آب سبک و سنگین.همچنین توصیه شده است نیروهایی که در استان‌ها فعالیت می‌کنند و مسلط به زبان فارسی هستند را به برخی از کشورهای موردهدف خود انتقال دهند. گفتنی است نیروهای آمریکایی قصد دارند این عناصر را پس از ارزیابی های امنیتی و حفاظتی وارد دوره های آموزشی ویژه‌ای کنند تا در راستای اهداف خود علیه ایران بکار گیرند.

مشاجره سران فتنه بر سر چگونگی مبارزه باجمهوری اسلامی

جلسه اصلاح‌طلبان برای تعیین راهبرد آینده این جریان به اختلاف و مشاجره کشیده شد. در این جلسه افراد حاضر چهار راهبرد "قهر با نظام"، "آشتی با نظام"، "تعامل با نظام" و "تقابل با نظام" را بررسی می‌کردند که اختلاف در تعیین از راهبرد‌های مذکور نهایتاً منجر به مشاجره لفظی شد.در این جلسه تعدادی از شرکت کنندگان از جمله آقایان صوفی، علیخانی وانصاری از راهبرد تعامل با حاکمیت حمایت کردند. در مقابل موسوی لاری، مرتضی مبلغ و چند تن دیگر مخالف راهبردهای تعامل و آشتی اصلاح طلبان با حاکمیت بودند.این اختلاف در نهایت به مشاجره شرکت کنندگان در جلسه کشیده شد.

خبر دیگر دررابطه با نشستهای جریان فتنه اینکه جلسه سه روز قبل موسوی و خاتمی، منجر به افزایش اختلاف میان سران داخلی فتنه شده، به‌طوری که خاتمی در پایان جلسه تأکید کرده است که اشتباه اصلی و اساسی ورود موسوی به انتخابات بود که اکنون شرایط را به‌نحوی رقم زده که جریان اصلاحات در آستانه حذف کامل قرار دارد.در این جلسه خاتمی تأکید کرده است که پس از راهپیمایی 25 خرداد در میدان آزادی که به دعوت مجمع روحانیون برگزار شد، نباید برای تجمع‌های خیابانی بعدی از هواداران دعوت می‌شد، بلکه باید همان راهپیمایی به‌عنوان ابزار چانه‌زنی با نظام حفظ می‌شد.موسوی در واکنش به این اظهارات یادآوری کرده است که نگه داشتن مردم در خیابان‌ها به‌عنوان یک استراتژی بارها از سوی شما وآقای موسوی خوئینی‌ها تکرار شد.در عین حال، خاتمی با بیان اینکه حفظ جریان اصلاحات منوط به حضور در حاکمیت است و در غیر این‌صورت بدنه تشکیلات ریزش بیشتری خواهد داشت و سرنوشت اصلاحات مانند جریان‌هایی نظیر نهضت آزادی به انزوا دچار می‌شود. گفتنی است،در هفته‌های اخیر، محمد خاتمی همچنین  در جلسات مختلفی اعلام کرده که موسوی با تصمیم‌های نادرست خود، جریان اصلاحات را به دره برده است و باید این تلقی که او در رأس جریان است، تغییر کند. همچنین، به‌جای استفاده از تعبیر جنبش سبز برای این جریان باید از همان عنوان اصلاحات و اصلاح‌طلبان استفاده کرد.اختلاف میان سران داخلی فتنه به‌ویژه موسوی و خاتمی طی ماه‌های گذشته بالا گرفته، به طوری که سایت کلمه متعلق به موسوی در مصاحبه‌ای که روزگذشته از او منتشر کرد، به نقل از وی نوشت برای کاهش اختلاف در میان جریان فتنه ، فیلم‌ها، بیانیه‌ها و اخبار مربوط به روزهای پس از انتخابات بازنشر داده شود!

هزینه هنگفت پنتاگون برای کشتن نیروهای مقاومت

بر اساس گزارش صادر شده از سوی وزارت دفاع آمریکا "پنتاگون " واشنگتن سالانه نزدیک به دو میلیارد گلوله و خمپاره استفاده می‌کند و برای از بین بردن تنها یک یک نفراز نیروهای شبه نظامی در عراق یا افغانستان نزدیک به 250 هزار تیر شلیک می‌کند. بر اساس این گزارش، این میزان تقاضای بالا باعث شده که کارخانه‌های تسلیحاتی آمریکا نتوانند پاسخگو باشند به همین دلیل آمریکا اخیرا اقدام به وارد کردن گلوله‌های مختلف از شرکت IMI رژیم صهیونیستی کرده است. بنا بر آمار ارائه شده در این گزارش، دولت آمریکا نزدیک به 20 هزار نیروی مقاومت را از بین‌ برده‌ و برای کشتن این تعداد، سالانه نزدیک به 1.8 میلیارد تیر و خمپاره کوچک استفاده کرده‌ است. این درحالی است که به گزارش رویترز بسیاری از مردم آمریکا به دلیل بحران مالی و بیکاری توانایی پرداخت اقساط وام مسکن، خودرو و سایر بدهی های خود را ندارند

فعالیت ۷۷ هزار رسانه علیه اسلام و ایران

دکتر صادق رمضانی،مدیر شبکه ماهواره‌ای ثقلین در گردهمایی فارغ‌التحصیلان جامعة‌المصطفی‌العالمیه که در مجمع جهانی اهل بیت برگزار شد، آنچه اتاق فکر دشمن را نگران کرده، توسعه اسلام و ترویج معارف اهل بیت (ع) بر اساس مبانی انقلاب اسلامی ایران است وی تصریح کرد:در شرایط کنونی بیش از ۷۷ هزار رسانه و ۱۴۰ میلیون مقاله و دست نوشته در حوزه اسلام، ایران و شیعه هراسی فعالیت می‌کنند.وی افزود: در برابر هجمه های میلیونی دشمنان اهل بیت، تنها ۱۰۰ شبکه فعال ماهواره ای شیعی وجود دارد که روی چند ماهواره برنامه پخش می کنند.

نفوذ در پایگاه های بسیج، دستور العمل جدید ضدانقلاب

   بنا بر برخی از اخبار رسیده دوره جدید عملیات روانی علیه نیروهای بسیج شروع شده است. در همین خصوص به تازگی گروهک های تروریستی ضد انقلاب غرب کشور در دستور العملی جدید به هواداران خود در منطقه اعلامکرده اند که به پایگاههای بسیج نفوذکرده و ضمن ثبت نام و به عنوان بسیجی کارت عضویت فعال دریافت نمایند تا در صورت لزوم در حین اجرای عملیات خرابکاری آن را ارائه نموده تا کسی به آنان مشکوک نشود.یکی از سرکردگان گروهکهای تروریستی نیز در اظهار نظری مضحک مدعی شده است اکنون اکثر طرفداران ما بسیجی هستند و ما باید به اداره ها و داخل ارگانهای سپاه پاسداران نفوذ نماییم؟!

بازتاب فروپاشی  شبکه تروریستی موساد در رسانه های جهان

خبر دیروز وزارت اطلاعات در رابطه با  دستگیری و متلاشی شدن «شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی و بخش اعتراف عامل ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان از تلویزیون مانند بمبی در رسانه‌های خبری جهان منفجر شده و رسانه‌های کشورهای مختلف این خبر را در صدر اخبار خود قرار دادند. روزنامه الحیات چاپ لندن با انتشار این خبر، به سخنان "هیلاری کلینتون " وزیر خارجه آمریکا اشاره کرد که دیروز وارد منطقه شد و به ابوظبی پایتخت امارات عربی متحده رفت و تلاش کرد فضاسازی علیه ایران را تشدید کند ولی خبر بازداشت افراد مرتبط با ترور استاد علی‌محمدی دانشمند ایرانی سخنان وی را تحت‌الشعاع قرار داد. این روزنامه اعلام کرد که این اقدام ایران به مثابه ضربه‌ای دردناک بر پیکر موساد بود. شبکه خبری الجزیره در پایگاه خبری خود با این تیتر که "ایران [اعضای] یک شبکه جاسوسی اسرائیل را بازداشت کرد " تصریح کرد که ایران اعلام کرده است که موساد برای ترور دانشمند ایرانی از چند کشور اروپایی و چند کشور در منطقه سوء استفاده کرده است. بخش عربی خبرگزاری روسی ریانووستی و روزنامه «وزگلاد» روسیه نیز تنها  به اعلام این خبرکه تروریست دستگیر شده در ایران اعتراف کرد که در اسرائیل آموزش دیده است. اکتفا کرد.

روزنامه ها  وشبکه های خبری آمریکایی همچون ،بوستون گلوب، نیویورک‌تایمز، وال استریت ژورنال، واشنگتن‌پست ، آل هدلاین نیوز: آسوشیتدپرس، سی ان ان یونایتدپرس و نیز با تشریح خبر دستگیری عامل ترور علی محمدی به اعترافات عامل ترور استاد دانشگاه تهران و ارتباط وی با موساد اشاره کردند و سپس به سکوت صهیونیست‌ها درباره این خبر اشاره نموده و از عدم موضع گیری دفتر " نخست‌وزیررژیم صهیونیستی درباره اعترافات فرد دستگیر شده سخن راندند." روزنامه های فرانسوی "لوموند " و "20 مینوت در سایت اینترنتیبا اشاره به خبر فروباشی شبکه ترور از سوی وزارت اطلاعات  کشورمان اشاره کرده وبه اعلام این مطلب که«مقامات ایرانی عاملان این ترور را مزدوران و اجیر شدگان سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکا و اسرائیل می‌دانند.اکتفا کردند.» روزنامه ورسانه های انگلیسی مانند، فایننشال تایمز، باا شاره به اظهارات وزیر اطلاعات وبخشی از اعترافات مجیدجمالی فش ،عامل ترور شهید علی محمدی، این مسئله را بازتاب داد

اخبارکوتاه

*       دردیدارسردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین که به همراه تعدادی از اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، در آستانه سالگرد شهادت شهید علی‌محمدی با خانواده این شهید، ،همسر شهید علی‌محمدی با بیان خاطراتی از این شهید گرانقدر،فاش کرد: 10روز قبل از این اتفاق(شهادت دکتر علی محمدی) منافقین برخی اسناد مهم مربوط به مباحث هسته‌ای کشورمان را از طریق اینترنت برایش ارسال کرده بودند تا دکتر درباره صحت یا عدم صحت اسناد نظر بدهد اما وی هیچ پاسخی به آنها نداد.

*       زیپی لیونی" وزیر امور خارجه پیشین رژیم صهیونیستی طی سخنرانی در دانشگاه بر ایلان در حومه تل آویو ، در اظهارات تندی سیاستهای "بنیامین نتانیاهو" را به باد انتقاد گرفت.گفت: اسرائیل در حال تبدیل شدن به دولتی منفور در چشم جهانیان است و مردم آن در حال تبدیل شدن به اجتماعات کوچک تر هستند. رهبر حزب کادیما با محکوم کردن سیاست های دولت نتانیاهو افزود: امروز ما از سوی جامعه بین الملل مورد تحریم هستیم. به گفته وی این رژیم همچنان در حال جنگیدن برای اثبات موجودیت خود برای کسانی است که آن را قبول ندارند.لیونی در بخش دیگری از سخنان خود دولت نتانیاهو را دولتی "متجاوز" و "ترسو" خواند که در آن خارجی ها تحمل نمی شوند، مخالفان به سکوت کشانده می شوند و حکومت زیان می بیند.

*       مدیرکل بورس و امور دانشجویان خارج از کشور ، با اشاره به مشکل افزایش شهریه دانشجویان انگلیسی افزود: هنوز مشکلی درباره دانشجویان ایرانی که در کشور انگلستان تحصیل می‌کنند به وزارت علوم گزارش نشده است.وی با بیان اینکه کمتر از ۱۰۰ نفر دانشجوی بورسیه ایرانی در دانشگاه‌های انگلستان تحصیل می‌کنند،‌ گفت: در حال حاضر بیش از ۴ هزار دانشجوی ایرانی که به طور آزاد برای تحصیل به انگلستان رفته‌اند، در دانشگاه‌های این کشور تحصیل می‌کنند.

*          شهردار صهیونیستی قدس سه‌شنبه ( 21 دی) اعلام کرده است که وی هرگز اجازه نخواهد داد تا شرق بیت‌المقدس پایتخت کشور مستقل فلسطین شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد