مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر
مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر

سرلشکر صفوی:
آمریکا‌ به‌دنبال ایجاد انحراف در انقلاب مردم مصر است

خبرگزاری فارس: مشاور عالی فرماندهی معظم  

 

کل قوا با بیان اینکه بی‌شک سرنوشت دیکتاتور  

 

مصر همچون دیکتاتور ایران خواهد شد، گفت:  

 

سیاست‌های آمریکا در شمال آفریقا و خاورمیانه  

 

شکست خورده است و آمریکا‌ بدنبال ایجاد  

 

انحراف در انقلاب مردم مصر است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دفتر دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در جمع مسئولان و کارکنان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در خصوص پیامدها و بازتاب‌های منطقه‌ای و جهانی انقلاب اسلامی ایران، گفت: برخی از انقلاب‌ها در محدوده سرزمینی خود باقی می‌مانند و پیامد آنچنانی ندارند، حال آنکه انقلاب‌هائی بازتاب جهانی دارند که علاوه بر دامنه وسیع رخداد آن، تأثیرگذاری جهانی داشته باشند و مبتنی بر ایدئولوژی فرا ملی بوده و پیام آنها به بشریت و انسان‌ها باشد و بر مبنای اندیشه سیاسی و مطرح کننده آرمانی برای بشر باشند.

وی با اشاره به ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) ادامه داد: بی‌تردید انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) بزگترین انقلاب مردمی و مکتبی در قرن بیستم است که مبداء تغییر و تحول در تاریخ سیاسی جهان شد.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا افزود: این انقلاب بر مبنای یک ایدئولوژی اسلامی و فراملی، با اعتقاد به اسلام و وحدانیت خدا و رسالت پیامبر عظیمم الشان اسلام و با هدف عملی ساختن و پیاده کردن احکام نورانی قرآن و سیره عملی پیامبر اکرم و در یک ساختار سیاسی تجلی پیدا کرده و شکل گرفت.

صفوی در ادامه تصریح کرد: به نظر می‌رسد که انقلاب اسلامی تئوری نظام‌های سیاسی و مبنای قدرت در نظام دو قطبی جهان را به هم ریخت و امام بزرگوارمان، یک نظام سیاسی جدیدی را در ایران پایه گذاشت که شاخصه اصلی آن مشارکت حداکثری مردم و اسلامی بودن آن است.

وی با تبیین اهداف انقلاب اسلامی ایران گفت: این نظام سیاسی جدید هدفش نه تنها برای ایران، بلکه برای ایجاد یک قدرت بزرگتری به نام قدرت جهان اسلام است. قدرت جهانی که مرکب از 57 کشور عضو سازمان کنفرانس اسلامی و ملت‌های اسلامی که انقلاب اسلامی را به عنوان یک الگو و مدل حکومتی، که می‌توانند از آن الگو برداری کنند، سرلوحه خود قرار داده‌اند، تشکیل می‌شود.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا جهانی سازی اندیشه سیاسی اسلام و قابلیت تشکیل حکومت و نظام سیاسی توسط اسلام را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: بیداری و خیزش ملت‌های اسلامی در منطقه خاورمیانه، شمال آفریقا و جهان به برکت انقلاب اسلامی، باعث تغییر ساختار نظام سیاسی کشورهای عربی و اسلامی و سرنگونی حکومت‌های مستبد و وابسته به آمریکائی‌ها و بیگانگان خواهد شد.

صفوی ادامه داد: از 57 کشوری که عضو سازمان کنفرانس اسلامی هستند، 11 کشور نظام پادشاهی یا امیر نشین و 4 کشور جمهوری اسلامی هستند و 42 کشور باقی، جمهوری و برخی از آنها به پادشاهی شباهت دارند.

وی افزود: تنها راه رسیدن به آزادی و استقلال ملت‌های شمال آفریقا و خاورمیانه بدست گرفتن سرنوشت سیاسی ملت‌ها، به دست خود آنها و مردم‌سالاری دینی است.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در پایان خاطرنشان کرد: سیاست‌های آمریکا در شمال آفریقا و خاورمیانه شکست خورده است. انقلاب مردم مصر الگو گرفته از انقلاب اسلامی ملت ایران است و بی شک سرنوشت دیکتاتور مصر همچون دیکتاتور ایران خواهد شد و این در حالی است که آمریکائی‌ها بدنبال ایجاد انحراف در انقلاب مردم مصر هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد