مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر
مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر

لیالی

لیالی عنوان کرد:
آینده اقتدار ایران در گرو اطاعت از ولی فقیه

 

 رئیس سازمان حج و زیارت گفت: آینده اقتدار ایران در گروه  

 

اطاعت از ولی فقیه است.

 

 از شهرستان میان‌دورود، مراسم استقبال نمادین از حضرت امام به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر از در فرودگاه دشت‌ناز شهرستان میان‌دورود آغاز شد.
رئیس سازمان حج و زیارت کشور در این مراسم از حضرت امام (ره) به عنوان پرچمدار بی‌نظیر انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: دهه پیروزی انقلاب اسلامی پیمان مجدد با ولایت فقیه است.
علی لیالی با تاکید بر اینکه مراسم بزرگداشت دهه فجر به این علت برگزار می‌شود که تا یک سال آینده صلابت ایران اسلامی به دنیا اعلام کنیم یادآور شد: انقلاب اسلامی و مشخصات آن مرزهای کشورهای اسلامی را طی کرده و آماده ورود به دیگر کشورهاست.
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به شعار محوری انقلاب و انفجار نور تصریح کرد: امروز خیزش مردم کشورهای مسلمان را در تونس و مصر مشاهده می‌کنیم.
لیالی با یادآوری این نکته که تمام تلاش استکبار این بود که مصری‌ها از ایران تاثیر نگیرند گفت: آنچه که در کشور مصر در حال وقوع است تقلید صددرصدی از انقلاب اسلامی ایران است.
معاون وزیر فرهنگ و ا رشاد اسلامی صدور انقلاب را از ره‌آوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: اگرچه کشور تونس قبل از خیزش اسلامی به عنوان یک کشور لائیک مطرح بود ولی با خیزش انقلاب اسلامی حجاب را در دستور کار خود قرار داده است.
وی با اشاره به اینکه حاکمان و مستکبران نمی‌توانند مانع نفوذ نور انقلاب اسلامی در کشورهای دیگر بشوند خاطرنشان کرد: دهه فجر امسال شیرین‌تر و باعظمت‌تر از سالهای قبل برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه انقلاب با تمام فراز و نشیب‌هایش راه با عظمت خود را ادامه می‌دهد گفت: مردم با زعامت مقام معظم رهبری و پیشکسوتی روحانیت در حال اندوختن تجربه‌های جدید هستند.
رییس سازمان حج و زیارت کشور با اشاره به اینکه نیابد از توطئه‌های دشمن بی‌خیال بود تصریح کرد: پایه‌های انقلاب باید هر روز محکم‌تر شود.
لیالی با تاکید بر اینکه استراتژی دشمن در تهاجم فرهنگی شکل گرفته است خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری 20 سال پیش این مسئله را مطرح فرمودند که آثار آن استراتژی بر کشورهای اسلامی سایه افکنده است.
رئیس سازمان حج و زیارت کشور با تاکید بر اینکه عظمت حضور مقام معظم رهبری و خنثی کردن فتنه 88 خود را نشان داد، خاطرنشان کرد: دشمنان پس از انتخابات سال 88 در لایه‌های اجتماعی ما نفوذ پیدا کردند که با هشدار به موقع ولی فقیه تمام این نقشه‌ها نقش برآب شد.
لیالی در پایان با تاکید بر اینکه جنگ‌های دشمنان چهره جدیدی به خود گرفته است حضور ولایت‌فقیه را نجات‌بخش دانست و افزود: آینده اقتدار ایران در گرو اطاعت از ولی فقیه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد