مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر
مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر

آیت‌الله ناصری:

آیت‌الله ناصری:
ثمره انقلاب طوفان ملت‎های اسلامی علیه اسلام آمریکایی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ثمره انقلاب اسلامی طوفان ملت‎های اسلامی است که در تونس، مصر و اردن علیه «اسلام آمریکایی» و «اسلام ابوسفیانی» شنیده می‎شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در پیامی به مناسبت سی و دومین فجر انقلاب اسلامی ایران از ایام الله به عنوان روزهایی که در آن نعمت‎های خداوند آشکار است و دست قدرت خداوند در ورای همه امور تجلی می‎کند، یاد کرده و افزوده است: ایام‌الله روزهای بزرگ و سرنوشت‎سازی است که در تاریخ یک ملت یا در سرنوشت یک نسل پدید می‌آید و دهه فجر نیز یکی از ایام‌الله‏هایی است که خداوند متعال نعمت بزرگ پیروزی را به ملت به پا خاسته ایران اسلامی عطا فرمود.
امام جمعه شهرکرد تاکید کرده است: ملتی که سال‏های سال در زیر چکمه‏های استکبار و استبداد آخرین نفس‌های خود را می‌کشید، خداوند متعال لطف بزرگ خویش را شامل حال این ملت کرد.
وی تصریح کرده است: «انقلاب انسانی» اصلی‎ترین دستاورد و تحولی است که انقلاب اسلامی ایران از آن برخوردار و این انقلاب انسانی در منطقه و جهان چون خورشید می‌درخشد.
ناصری در ادامه این پیام افزوده است: با ندای امام راحل عظیم الشأن(ره) دنیا متوجه این انقلاب و مستضعفان عالم آماده عصیان علیه ظلم و سلطه‌گری شدند و امروز ثمره انقلاب اسلامی طوفان ملت‎های اسلامی است که در تونس و مصر و اردن علیه «اسلام آمریکایی» و « اسلام ابوسفیانی» شنیده می‎شود.
در ادامه این پیام آمده است: معجزه اصلی امام (ره) و انقلاب اسلامی و به تعبیری «فتح الفتوح» آن همان «تربیت جوانان پرشور و با ایمان» است که در سایه الطاف خاصه حضرت ولی عصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف و رهنمودهای ولایت بیش از پیش شاهد شکوفایی آن را در عرصه های علمی و فرهنگی هستیم.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه این پیام با تبریک فرا رسیدن سی و دومین فجر انقلاب اسلامی به آحاد مردم شریف و ولایتمدار این استان و تشکر از دست‎اندرکاران ستادهای دهه فجر، آورده است: از همگان انتظار دارم در راستای عملی کردن تدابیر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‎ای (مدظله العالی) مبنی بر بهره‎گیری از فرصت مناسب دهه فجر برای ارائه گزارش عملی از این انقلاب عظیم، توشه سازی برای ادامه انقلاب، تجدید خاطره آن روزهای سرنوشت ساز، مجسم کردن این حقیقت که یگانه عامل پیروزی انقلاب حضور توده عظیم مردم مؤمن در صحنه است و تبلور این حقیقت که انقلاب اسلامی باوجود همه توطئه‌ها و فتنه‎ها در اوج جوانی و قدرت و استحکام خود قرار دارد و همه موانع را در هم شکسسته و خواهد شکست، بکوشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد