مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر
مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر

دام متجاوز شیطان صفت

دام متجاوز شیطان صفت برای زنان تنها

به گزارش جام‌جم ، هفته گذشته مردی هنگام ظهر به خانه‌اش رفت و پس از آن‌که چند بار همسرش را صدا زد و خبری از او نشد، به جستجو پرداخت و او را در حالی که بی‌هوش در اتاق

دام متجاوز شیطان صفت برای زنان تنها

به گزارش جام‌جم ، هفته گذشته مردی هنگام ظهر به خانه‌اش رفت و پس از آن‌که چند بار همسرش را صدا زد و خبری از او نشد، به جستجو پرداخت و او را در حالی که بی‌هوش در اتاق خواب افتاده بود، پیدا کرد.
زن جوان به بیمارستان منتقل شد و پس از به هوش آمدن، گفت یک مرد به عنوان مامور سازمان آب با زور و تهدید وارد خانه‌اش شده و پس از کتک زدن، او را در دام شیطانی‌اش گرفتار کرده است. این زوج به اداره آگاهی کرمان مراجعه و از مامور قلابی شکایت کردند.
مرد آزارگر تحت تعقیب پلیس قرار گرفت
ماموران طبق اطلاعاتی که زن شاکی در اختیارشان قرار داد، به چهره‌نگاری رایانه‌ای از مامور قلابی آزارگر پرداخته و جستجوها برای دستگیری متهم فراری را آغاز کردند. در ادامه زنان دیگری هم به مرکز پلیس مراجعه و شکایت‌های مشابهی ارائه کردند.
تصویر رایانه‌ای مرد آزارگر در اختیار گشت‌های انتظامی قرار گرفت و جستجوها ادامه یافت تا این‌که متهم فراری روز دوشنبه 11 بهمن دستگیر شد.
انکار مرد آزارگر
متهم در بازجویی مدعی شد که به اشتباه دستگیر شده است، اما پس از مواجهه حضوری با شاکیان، آنها با دیدن مرد آزارگر، در حالی که همچنان از وی وحشت داشتند، او را شناسایی کردند.
به این ترتیب، متهم در بازجویی به آزار و اذیت شاکیان اعتراف کرد و گفت: از یک هفته پیش با جعل عنوان مامور سازمان آب و برق به در منازل شهروندان می‌رفتم و برای اطمینان از این‌که کسی جز زن صاحبخانه در منزل حضور ندارد، وانمود می‌کردم وضعیت لوله‌کشی و سیم‌کشی برق ساختمان نیز نیاز به بررسی دارد و با این ترفند به خانه‌ها راه می‌یافتم. مرد آزارگر در رابطه با اجرای نقشه‌های شیطانی‌اش گفت: در این هنگام زنان صاحبخانه را با چاقویی که همراهم بود، تهدید به مرگ می‌کردم و پس از آزار و اذیت آنها، از محل متواری می‌شدم.
زنگ خطری برای مردم
سردار چناریان، فرمانده انتظامی استان کرمان در این باره گفت: با اعتراف این متهم 20 ساله به جعل عنوان مامور سازمان آب و برق و آزار و اذیت زنان، او اکنون با قرار قانونی در زندان به سر می‌برد و تحقیقات برای مشخص شدن دیگر جرایم متهم ادامه دارد.
وی ضمن هشدار به شهروندان، از آنها خواست از افرادی که به عنوان مامور اداره‌های مختلف به در منازلشان مراجعه می‌کنند مدارک شناسایی معتبر درخواست و آن را مشاهده کنند و در صورت مشکوک شدن به آنها ، حتما با پلیس تماس بگیرند.
سردار چناریان افزود: چنانچه شهروندان در دام شیطانی متهم گرفتار شده‌اند، می‌توانند به اداره آگاهی کرمان مراجعه و از وی شکایت کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد