مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر
مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر

داماد شکاک

داماد شکاک برادر همسرش را کشت

به گزارش فارس، شامگاه 22 خرداد امسال، مرد میانسالی با حضور در کلانتری 172 شهر ری، مدعی شد فردی به نام محمد را با قمه مجروح کرده است.
دقایقی بعد از حضور این فرد در کلانتری،

داماد شکاک برادر همسرش را کشت

به گزارش فارس، شامگاه 22 خرداد امسال، مرد میانسالی با حضور در کلانتری 172 شهر ری، مدعی شد فردی به نام محمد را با قمه مجروح کرده است.

دقایقی بعد از حضور این فرد در کلانتری، دو مرد دیگر هم با حضور در کلانتری مدعی شدند این فرد را که از صحنه مجروح کردن یک جوان گریخته تعقیب کرده‌اند.

مأموران کلانتری در محل حادثه حضور یافتند اما افرادی که در صحنه حضور داشتند اعلام کردند فرد مجروح که برادر زن متهم است بر اثر شدت جراحات وارده به قتل رسیده است.

متهم به نام حامد دستگیر و مدعی شد که به خاطر اختلافات خانوادگی با برادر همسرش به نام محمد درگیر و بعد از این‌که ابتدا او با قمه مرا زد من هم قمه را از او گرفتم و به قتل رساندم. متهم در ادامه تحقیقات مدعی شد که مقتول دخترش را مورد آزار و اذیت قرار داده و به همین دلیل به قتل رسیده است؛ ادعایی که هیچ وقت اثبات نشد.

با اعتراف متهم به ارتکاب قتل، قرار مجرمیت وی از سوی دادسرای جنایی صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد که صبح امروز در شعبه 113 دادگاه کیفری و به ریاست قاضی محمدسلطان همتیار برگزار شد.

در ابتدای جلسه سیدرضایی، نماینده دادستان ضمن قرائت کیفرخواست صادره، بزه انتسابی به متهم را محرز دانست و خواستار مجازات متهم شد. اولیای‌دم نیز خواسته خود را قصاص متهم عنوان کردند.

در ادامه جلسه، متهم در جایگاه قرار گرفت و با بیان این‌که اتهام را قبول ندارد، گفت: یک ماه بود خانواده‌ام را ندیده بودم؛ مقابل خانه نشسته بودم که محمد رسید و با بیان این‌که می‌خواهد سر مرا ببرد، از من خواست به بیابان رو به روی خانه برویم. وقتی به آنجا رسیدیم،‌او با قمه مرا زد و در یک لحظه که قمه از دستش افتاد آن را برداشتم و یک ضربه به او زدم و فرار کردم.

وی در پاسخ به سؤال قاضی که قبلا اعتراف کردی که تمام 30 ضربه را خودت زدی گفت: قبول ندارم، من فقط یک ضربه زدم؛ احتمالا کسانی که دو ماه قبل با محمد درگیر شده بودند، بقیه ضربات را زده‌اند. اطلاعی از فوت او ندارم.

متهم با بیان این‌که علت این اختلاف با مقتول این بود که مقتول چند ماه قبل دخترش را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، گفت: او بعد از این کار،‌ یک خواستگاری صوری ترتیب داد تا از این اتهام فرار کند.

این اظهارات متهم در حالی بود که دختر وی در مراحل بازپرسی با انکار این اتهامات، گفت: پدرم به خانواده مادرم به چشم دشمن نگاه می‌کرد. او تمام درآمدش را صرف خودش می‌کرد. پدرم، یک بار مادرم را در مدرسه کتک زده بود و گفته بود طلاقت را با خون خانواده‌ات امضا می‌کنم.

وی ادامه داد: پدرم و دایی‌ام هیچ اختلافی نداشتند. من چندین خواستگار داشتم که به خاطر اخلاق بد پدرم، منصرف می‌شدند. پدرم برای یکی از خواستگاران شرط گذاشته بود که برای عدم انصراف از طلاق، سفته 100 میلیونی به اضافه 20 میلیون تومان شیربها پرداخت کند. او مرد شکاکی است که اجازه ازدواج به من نمی‌داد و به خواستگارانی که حتی آنها را ندیده بود تهمت می‌زد. او برای فرار از قصاص، دایی‌ام را متهم به تجاوز کرد.

همسر متهم هم در جلسه دادگاه درباره شوهرش گفت: به خاطر اختلافاتی که با شوهرم داشتم و مزاحمت‌هایی که او برای خانواده من ایجاد می‌کرد، او را از خانه بیرون کردیم. چند روز بعد زنگ زد و به من گفت برادرت، به دخترم تجاوز کرده است. به خاطر این‌که توهین‌های او امری عادی بود، این حرفش را جدی نگرفتم. اما دخترم را نزد دکتر بردم و آنها تأیید کردند که او سالم است.

بعد از اظهارات همسر متهم، خواهر وی خطاب به قاضی گفت: از زمانی که حامد با خانواده ما وصلت کرد، توهین‌هایش به ما آغاز شد؛ او زمانی که پسرش هفت سال داشت، به خاطر مشکوک بودن به همسرش، پسرش را به کلانتری برد تا علیه مادرش دروغ بگوید اما زمانی که حاضر به شهادت دروغ نشد، او را به کنار ریل راه‌آهن برد و سرش را در حالی روی ریل گذاشت که قطار به آنها نزدیک می‌شد.

وی افزود: این پسر تا مدتی دیگر مهندس برق می‌شود اما به خاطر آن حادثه، دستانش دچار لرزش شده و قادر نیست حتی برای چند ثانیه دستانش را بدون حرکت نگه دارد.

در ادامه، یکی از شاهدان حادثه در جایگاه قرار گرفت و گفت: روز حادثه از خانه خارج شدم و از فاصله 70 متری متوجه زد و خورد دو نفر شدم؛ اول تصور کردم آنها با هم شوخی می‌کنند اما وقتی درگیری آنها طول کشید به سمت آنها رفتم. وقتی نزدیک شدم دیدم حامد شخصی را که به پشت افتاده، با ضربات چاقو مجروح و فرار کرده است.

وی افزود: با کمک یک موتورسوار او را که با خودروی خود فرار می‌کرد تعقیب کردیم تا این‌که به کلانتری رفت و خودش را معرفی کرد. وقتی به صحنه حادثه برگشتم تازه متوجه شدم که حامد برادر همسرش را به قتل رسانده است.

بعد از اظهارات این افراد، متهم در جایگاه قرار گرفت و با بیان این‌که اظهارات این افراد دروغ و ساختگی است، در بیان آخرین دفاع گفت: من مرتکب قتل محمد نشدم اما از دادگاه و خانواده همسرم تقاضای بخشش و تخفیف مجازات دارم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد