مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر
مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر

خبری که در روزمرگی رسانه‌‌ای گم شد؛

شهادت فرزند معاون استاندار در مصاف با اشرار

  

شهادت مظلومانه بسیجی گمنام حسین غفاری اگرچه در روزمرگی‌  

 

رسانه‌های کشور گم شد اما تا همیشه سند افتخار مسئولانی است

خبری که در روزمرگی رسانه‌‌ای گم شد؛
شهادت فرزند معاون استاندار در مصاف با اشرار

 شهادت مظلومانه بسیجی گمنام حسین غفاری اگرچه در روزمرگی‌ رسانه‌های کشور گم شد اما تا همیشه سند افتخار مسئولانی است که خدمت و اخلاص را در مکتب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خوبی آموخته‌اند.

 حسین غفاری را کسی نمی‌شناخت. بسیجی گمنامی که به حکم تکلیف، به جبهه جنوب شرق کشور آمده بود تا ادامه دهنده راه خونین و پر افتخار جمهوری اسلامی ایران در مصاف و مقاتله با اشرار و قاچاقچیان مسلح باشد.
حسین تازه ازدواج کرده بود و اگرچه شاید به تصور غلط بسیاری می‌توانست به واسطه موقعیت و مقام پدرش به هر آنچه از مواهب دنیوی که می‌خواست، دست یابد؛ اما تمام این مقولات نتوانست او را در عشق پاکش به اباعبدالله‌الحسین و راه و آرمان شهدا متزلزل کند.
و حسین، این تازه داماد خانواده غفاری، از میان تمام آنچه که می‌توانست به غلط و یا حتی به درست از مواهب دنیا به دست آورد، راه شقایق‌های آتش گرفته را در پیش گرفت و به عضویت گردان‌های عملیاتی بسیج در جنوب شرق کشور درآمد.
و همرزمانش حتی تصور نمی‌کردند که این بسیجی ساده که در سرما و گرما در کنارشان می‌جنگد و راه را بر اشرار مسلح بسته است، فرزند معاون امنیتی استاندار خراسان‌رضوی است. هیچکس حسین را نمی‌شناخت تا اینکه این بسیجی 24 ساله خدایی شد و در 26 مردادماه امسال به خیل عظیم شهیدان پیوست.
شهادت حسین در رسانه‌های کشور انعکاس چندانی نیافت و به جز یک، دو خبرگزاری و رسانه ارزشی کسی خبر و محتوای این شهادت ارزشمند را که سندی بر خلوص و خدمتگزاری برخی از مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، پوشش چندانی نداد.
ولی چه باک، حسین و حسین‌ها اینک در آغوش عشقی تا همیشه تاریخ رفته‌اند و خونشان سندی است بر مظلومیت بسیجیان خمینی و خامنه‌ای. بسیجیان مخلصی که با همه شدائد و ناملایمات، دست از آرمان انقلاب اسلامی برنمی‌دارند و عباس‌وار، «مشک رنج‌های انقلاب را به دندان» کشیده‌اند.
آنچه که در ادامه می‌خوانید، صحبت‌های سردار محمد غفاری پدر بزرگوار شهید غفاری و معاون امنیتی انتظامی استاندار خراسان رضوی است که در مراسم بزرگداشت این شهید در یکی از شهرهای کشور توسط ایشان ایراد و در خبرگزاری فارس منتشر شد.
شاید صحبت‌های این مقام بلندپایه دولتی که در آستانه فرارسیدن چهلمین روز خدایی‌شدن شهید حسین غفاری بیان شد، گویاترین سند برای بیان زندگی و سلوک این شهید عزیز باشد.
وی دراین مراسم گفت:
شهادت مرتبه‌ای بسیار بالاست که حسین عزیزم توانست با توسل دائمی به ائمه، امامان و مادر عالم هستی حضرت فاطمه (س) به این مقام دست یابد. "حسین " با مجاهدتی کم نظیر و با دفاع اصولی از دین، ایمان مثال‌زدنی به ولایت فقیه، حفظ و رعایت ادب مسلمانی، احترام به بزرگان و همنوعان و کمک به محرومان، به این مرتبه عالی دست یافت.
معاون امنیتی استاندار خراسان‌رضوی همچنین گفت: حسین تنها فرزند ذکور من بود که به عنوان بسیجی فعال از سپاه تهران مأموریت گرفت و به سیستان و بلوچستان رفت و با توجه به کمکی که سپاه به نیروی انتظامی می‌کرد، حسین در میان نیروهای کمکی سپاه به نیروی انتظامی بدون اینکه شناخته شود که فرزند من است، در گروه عملیاتی یگان ویژه مشغول به کار شد.
محمد غفاری اضافه کرد: "حسین " در فروردین ماه امسال ازدواج کرد و بعد از پنج ماه به صف شهیدان ملحق شد و من زمانی که پیکر فرزندم را دیدم با خود گفتم که با توجه به علاقه ایشان به امام رضا (ع)، او را به مشهد ببرم که خود مجموعه پیکر ایشان را به حرم مطهر بردند و در صحن جمهوری به خاک سپردند.
غفاری ادامه داد: بعد از شهادت حسین عزیز می‌گویم اگر 100 فرزند دیگر نیز داشتم همه را نه فقط بهر مولایم حضرت حجت، بلکه خاک پای نایب برحقش، ولایت فقیه و سید و سالارم آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای تقدیم می‌کردم.
وی در پایان افزود: من از شهادت فرزندم ناراحت نیستم و ناراحت هستم از اینکه خود از این قافله بازمانده‌ام و درخواست کردم از وزیر کشور که مرا به سخت‌ترین نقطه از کشور اعزام کنند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد