مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر
مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

مسجد بلال حبشی کوی مولوی گرگان

اخبار،پرسش و پاسخ،مقاله، گزارش تصویری فعالیت های مسجد،کانون فرهنگی والفجر

کاندیدایی که خود را ناجی اقتصاد ایران می داند!

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: رفع مشکلات اقتصادی را در توان دیگر کاندیداها نمی‌بینم و به همین دلیل به نفع کسی کنار نمی‌روم.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران(econews.irمحسن رضایی امروز در جلسه پرسش و پاسخی در جمع مردم اصفهان در پاسخ به این سئوال که آیا به نفع کسی کنار می‌کشد، اظهار کرد: من در کار خود جدی هستم و به دلیل اینکه این توان را در کاندیداهای دیگر نمی‌بینم که بتوانند مشکلات اقتصادی را رفع کنند تا آخر این راه ایستاده‌ام و امیدواریم با کمک مردم ایران بتوانم گامی صحیح در راه رفع مشکلات اقتصادی این کشور بردارم.


وی درباره وجه تمایز برنامه‌های اقتصادی خود با سایر کاندیداهای مدعی در این ارتباط گفت: در زندگی خود هیچ‌گاه نخواسته‌ام با تخریب دیگران خود را اثبات و از دیگران پلکانی برای کسب قدرت بسازم، اما گاهی لازم است تفاوت‌ها بیان شود.


این کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری تاکید کرد: مهم‌ترین تفاوت برنامه اقتصادی من با دیگران این است، در حالی که دیگران این حرکت اقتصادی را از بالا به پایین انجام می‌دهند و اقتصادی دولتی را در اولویت قرار داده‌اند ‌قصد دارم اقتصاد مردمی را اولویت دهم.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد در هر سه دولت گذشته تورمی بوده است، ادامه داد: قصد دارم کسب و کار خانگی را با تشکیل بانک مردم تقویت کنم که سود وام‌های این بانک را دولت می‌پردازد

رضایی تصریح کرد: ساز و کار این بانک بدین شکل است که اگر افراد به موقع وام خود را بازپرداخت کنند در مرحله دوم وام بیشتری به آنها تعلق می‌گیرد.

وی اضافه کرد: به طور مثال در مرحله نخست 5 میلیون وام 9 ماهه به فرد داده شود که در مرحله دوم این وام 10 میلیون می‌شود.

این کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری تاکید کرد: همچنین با پرداخت یارانه سبز به کشاورزان قصد داریم کشاورزی سنتی را که دیگر بازدهی ندارد به کشاورزی پیشرفته تبدیل کنیم.

وی با اشاره به اینکه در اقتصاد خود ابتدا قوه اقتصادی مردم را تقویت کرده و سپس به سراغ اقتصاد دولت می‌روم، اضافه کرد: در بعد فرهنگ و سیاست خارجی و داخلی نیز به موقع صحبت می‌کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد